پخش جزء‌خوانی قرآنیان همدان در فضای مجازی
کد خبر: 3966742
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۵:۵۶

پخش جزء‌خوانی قرآنیان همدان در فضای مجازی

مدیر مجمع اساتید، قاریان و حافطان قرآن کریم از اجرای برنامه جزء‌خوانی قرآن کریم در امامزادگان همدان خبر داد و گفت: در حال حاضر با توجه به محدودیت برگزاری مراسم جمع‌خوانی قرآن، تعدادی از فعالان قرآنی در برخی از مساجد و امامزادگان برنامه جزء‌خوانی قرآن را برگزار و از طریق فضای مجازی آن را منتشر می‌کنند.

ضبط و انتشار جزء خوانی قرآن‌کریم در فضای مجازی از سوی فعالان قرآنی همدانقاسم جهان‌آرا، مدیر مجمع اساتید، قاریان و حافظان قرآن کریم در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به محدودیت برگزاری مراسم جمع‌خوانی قرآن، تعدادی از فعالان قرآنی در شاهزاده حسین و امامزاده عبدالله(ع) و همچنین مسجد چمن چوپان‌ها و بسیاری از مساجد استان برنامه جزء‌خوانی قرآن را برگزار و از طریق فضای مجازی آن را منتشر می‌کنند.

وی ادامه داد: سایر فعالیت‌های قرآنی استان نیز همچون برگزاری مسابقات قرآن، کلاس‌های تفسیر و ترجمه و... همگی در بستر فضای مجازی انجام می‌گیرد.

جهان‌آرا از برگزاری کلاس‌های مجازی آموزش قرآن خبر داد و گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون تمامی کلاس‌های قرآنی به‌صورت آنلاین برگزار و هیچ کلاسی تعطیل نشده است.

مدیر مؤسسه ندای ترنم استان همدان افزود: مربیان این مؤسسه به‌صورت آنلاین با متربیان قرآنی ارتباط داشته و هر هفته به‌مدت سه روز و هر روز، 10 دقیقه با شاگردان قرآنی تماس و آموزش‌های لازم را به آنها ارائه می‌کنند.

وی بیان کرد: بیش از 250 مربی قرآنی به‌صورت غیرحضوری به تربیت شاگردان قرآنی از سراسر کشور می‌پردازند.

انتهای پیام
captcha