رکورد تعداد آثار در جشنواره کتاب سال دانشجویی شکست/ ۴۰ اثر مربوط به گروه دین
کد خبر: 3966763
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹
علی‌اکبرزاده در گفت‌وگو با ایکنا:

رکورد تعداد آثار در جشنواره کتاب سال دانشجویی شکست/ ۴۰ اثر مربوط به گروه دین

رئیس سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی گفت: در بیست و هشتمین دوره جشنواره کتاب سال دانشجویی ۷۵۰ اثر به دبیرخانه ارسال شده که حکایت از بیشترین مشارکت دارد.

رکورد تعداد آثار به جشنواره کتاب سال دانشجویی شکست/ ۴۰ اثر مربوط به گروه دینحامد علی‌اکبرزاده؛ رئیس سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی در گفت‌وگو با ایکنا درباره بیست و هشتمین جشنواره کتاب سال دانشجویی گفت: مهلت ثبت‌نام در این دوره از جشنواره کتاب سال به پایان رسیده است و دانشجویانی که در این جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند تا ۱۵ اردیبهشت فرصت دارند دو نسخه از آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند، در غیر اینصورت آثار آن‌ها از مرحله داوری حذف خواهد شد. این زمان تمدید نخواهد شد و به هر اثری که پس از این زمان به دبیرخانه ارسال شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
 
علی‌اکبرزاده با اشاره به تعداد آثار ارسال شده به جشنواره گفت: در این دوره حدود ۷۵۰ اثر ارسال شده که در مقایسه با سال‌های گذشته بیشترین اثر ارسالی مربوط به سال جاری است و در واقع شاهد شکسته شدن رکورد بالاترین مشارکت در این دوره هستیم.
 
دبیر بیست و هشتمین دوره جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی در ادامه بیان کرد: بیشترین تعداد اثر مربوط به گروه علوم پزشکی و علوم انسانی و در بخش ویژه مربوط به شاخه‌های تاریخ شفاهی و علوم انسانی – اسلامی بوده است. همچنین کمترین اثر مربوط به بخش فنی و مهندسی است و در گروه دین نیز شاهد ثبت‌نام ۴۰ اثر بوده‌ایم که امیدواریم آثار این دوره در گروه‌های مختلف از نظر کیفی در سطح بالایی باشند.
 
وی با اشاره به آغاز داوری آثار گفت: داوری‌ها بعد از ۱۵ اردیبهشت آغاز خواهد شد و داوران این آثار را در سه مرحله داوری می‌کنند. آیین اختتامیه نیز همانند دوره‌های پیشین همزمان با هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.
انتهای پیام
captcha