آغاز پویش «نذر رهایی» برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در البرز
کد خبر: 3966771
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸

آغاز پویش «نذر رهایی» برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در البرز

مدیرعامل ستاد دیه البرز گفت: هم‌زمان با ماه مبارک رمضان، مراسم جشن گلریزان به‌منظور آزادی زندانیان جرائم غیرعمد زندان‌های البرز برگزار می‌شود و تا پایان این ماه ادامه دارد.

آغاز پویش«نذر رهایی» برای آزادی زندانیان غیرعمد در البرز

محمدباقر مقدسی، مدیرعامل ستاد دیه استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به آغاز پویش «نذر رهایی» برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در ماه مبارک رمضان، گفت: امسال با توجه به شرایط ناشی از کرونا، مراسم جشن گلریزان در فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه خیران و نیکوکاران مبالغ اهدایی خود را برای آزادی زندانیان به شماره حساب بانک ملی شعبه جهانشهر کرج ۰۱۲۵۲۵۲۵۲۵۰۰۲ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۴۴۰۳ به نام ستاد دیه و کمک‌های مردمی استان البرز واریز کنند، افزود: برگزاری مراسم جشن آزادی زندانیان در ماه رمضان از سابقه طولانی برخوردار است که با کمک به آزادی زندانیان غیرعمد شادی را به خانواده‌های گرفتار زندانیان باز می‌گرداند.

این مسئول در ادامه با اشاره وضعیت نابسامان اقتصادی، گفت: بسیاری از افراد آبرومند دچار مشکل شده‌اند و در زندان هستند که امید است با کمک‌های مردم و خیران در مسیر رفع گرفتاری آنان قدم برداریم.

مقدسی با بیان اینکه ستاد دیه البرز از موفق‌ترین ستاد‌ها در کشور است و اعضای این ستاد از بزرگان و معتمدین شناخته شده هستند، یادآور شد: سال گذشته ۵۲۴ زندانی جرائم غیرعمد استان البرز از زندان آزاد شدند که از این تعداد ۱۸ نفر زن بودند.

انتهای پیام
captcha