عصر شعر قرآنی و مناجات‌نامه‌ خوانی کریمانه در سنندج برگزار می‌شود
کد خبر: 3966943
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰

عصر شعر قرآنی و مناجات‌نامه‌ خوانی کریمانه در سنندج برگزار می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان کردستان از برگزاری عصر شعر قرآنی و مناجات‌نامه خوانی کریمانه به مناسبت میلاد کریم اهل بیت(ع) در استان کردستان خبر داد.

کامل گلباغی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: عصر شعر قرآنی و مناجات‌خوانی کریمانه به مناسبت میلاد کریم اهل بیت(ع) هفتم اردیبهشت ماه جاری در حسینیه سنندج برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این برنامه قرآنی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان و با همکاری معاونت فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه استان در سنندج برگزار می‌شود، افزود: این مراسم قرآنی به مناسبت ولادت حضرت حسن مجتبی(ع) با حضور شعرا و مداحان آئینی اهل بیت(ع) برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کردستان بیان کرد: آیین عصر شعر قرآنی و مناجات‌خوانی کریمانه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و حضور تعداد محدودی از شاعران و ادبای استان برگزار خواهد شد.

وی به برگزاری مراسم تجلیل از سادات استان کردستان در حاشیه این مراسم معنوی یادآور شد: در این برنامه از ۱۰ نفر از سادات شاعر و ادیب برتر استان کردستان با حضور نماینده ولی‌فقیه استان تجلیل بعمل می‌آید.

انتهای پیام
captcha