تخفیف ۳۰ درصدی بسته رمضانه در «بهار کتاب»
کد خبر: 3967289
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵

تخفیف ۳۰ درصدی بسته رمضانه در «بهار کتاب»

دفتر نشر معارف به مناسبت ماه رمضان تعدادی از آثار خود در قالب بسته رمضانه را با تخفیف ۳۰ درصدی در «بهار کتاب» عرضه می‌‎کند.

تخفیف ۳۰ درصدی نشر معارف در «بهار کتاب»

مسعود پیرمرادیان، مدیرعامل دفتر نشر معارف در گفتگو با ایکنا درباره طرح «بهار کتاب» گفت: این طرح به مناسبت ماه مبارک رمضان آغاز شده و تا عید سعید فطر ادامه خواهد داشت و ۷ عنوان از کتاب‌های مورد نظر دفتر نشر معارف که محتوایی متناسب با این ایام دارند، با تخفیف ویژه ۳۰ درصد ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح با همکاری پاتوق کتاب بوده و فرصتی مناسب را برای مخاطبان فراهم کرده تا بتوانند بهره معنوی بیشتری از این ماه مبارک ببرند، افزود: در این طرح علاوه بر عرضه کتاب در فروشگاه‌های پاتوق کتاب در سراسر ایران، نسخه الکترونیک آن‌ها نیز در اپلیکیشن پاتوق کتاب در دسترس علاقه‌مندان است.

پیرمرادیان ادامه داد: کتاب‌های «مربی و تربیت» اثر مرحوم آیت الله حائری، «شاگردپروری» نوشته آیت‌الله محمدرضا عابدینی، «با علی در صحرا» شرح و بسط دو حکمت از حکمت‌های حکیمانه امیرالمومنین علی (ع)، «آن سوی مرگ» نوشته جمال میرصادقی، «علی از زبان علی» اثر محمد محمدیان، «حکومت جهانی خدا» شامل هفتاد نکته کوتاه اعتقادی از آیت‌الله حائری شیرازی و «صفای باطن در پرتو رمضان» نوشته سیدمحمد شفیعی مازندرانی در قالب بسته رمضانه و طرح «بهار کتاب» در سایت پاتوق کتاب ارائه شده است.

وی تصریح کرد: از میان این آثار دو کتاب «مربی و تربیت» و «شاگردپروری» نیز آثار مناسبی برای مطالعه به مناسبت روز معلم و شهادت آیت‌الله مرتضی مطهری در روز ۱۲ اردیبهشت است.

انتهای پیام
captcha