اجرای برنامه «کوچه‌های قرآنی» در پلدختر
کد خبر: 3967443
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲

اجرای برنامه «کوچه‌های قرآنی» در پلدختر

برنامه «کوچه‌های قرآنی» به‌مناسبت ماه مبارک رمضان و گرامیداشت سالروز ولادت امام حسن‌مجتبی(ع) در پلدختر برگزار می‏‌شود.

اجرای برنامه «کوچه‌های قرآنی» در پلدختربه گزارش ایکنا از لرستان، همزمان با ایام باسعادت ولادت امام حسن‌ مجتبی(ع) برنامه «کوچه‌های قرآنی» با حضور قاریان جوان و نوجوان شهرستان پلدختر با رعایت کامل دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی و در فضای باز برگزار می‌شود.

این برنامه قرآنی همراه با جشن سالروز ولادت امام حسن‌ مجتبی(ع) روز چهارشنبه، هشتم اردیبهشت‌ماه از ساعت ۶ تا ۸ عصر به همت اداره تبلیغات اسلامی و جامعه قرآنی پلدختر در خیابان جلوی مسجد امام حسین(ع) این شهرستان برگزار می‎شود.

اداره تبلیغات اسلامی پلدختر در اطلاعیه‌ای که در کانال‌های اطلاع‌رسانی واتساپ و ایتا منتشر شده خواستار مشارکت جوانان و نوجوانان و فعالان قرآنی این شهرستان به همراه خانواده‌هایشان در این محفل قرآنی شده است.

همچنین اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پلدختر در قالب فضای مجازی و در فضای واتساپ اقدام به راه‌اندازی پویشی تحت عنوان «نذر کتاب ـ به توان مردم» کرده است که در قالب این طرح کتاب‌های اضافه و غیرقابل استفاده مردم شهرستان پلدختر جمع‌آوری می‏‌شود و از اهداف آن می‎توان به تجهیز کتابخانه‌های مساجد روستایی، اهدا و امانت کتاب‌های درسی و دانشگاهی، راه‌اندازی کتابخانه جهت کمک به خانواده‌های نیازمند که توان خرید کتاب ندارند یا فاقد گوشی‌های هوشمند هستند و همچنین نهادینه شدن فرهنگ کتابخوانی و نهضت مطالعه مفید اشاره کرد.

پویش «هر خانه یک دارالقرآن» با هدف ترغیب عموم مردم به استفاده از فرصت در خانه ماندن برای انس خانوادگی با قرآن و تلاوت آن از دیگر برنامه‌های قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان در شهرستان پلدختر است که در اجرای این پویش مؤسسات و تشکل‌های قرآن نیز همکاری دارند.

انتهای پیام
captcha