جشنواره هنری «نیایش» در ماه خدا برگزار می‌شود
کد خبر: 3967523
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴

جشنواره هنری «نیایش» در ماه خدا برگزار می‌شود

رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد فارس از برگزاری جشنواره «نیایش» با موضوع نیایش با خدا در دو بخش هنری پادکست و نماهنگ در راستای تقویت و گسترش هنر دوبله و صداگذاری، شناخت و تشویق هنرمندان این عرصه و ایجاد نشاط عمومی خبر داد.

جشنواره هنری «نیایش» در ماه خدا برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، احمدرضا نداف، رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس اعلام کرد: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و شیوع ویروس کرونا با همکاری مؤسسه فرهنگی و هنری پادرا امیر پارس، مجری تخصصی برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری در نظر داریم برای ایجاد انگیزه در ایام مهمانی و ضیافت خدا، بین هنرمندان و عموم مردم، جشنواره‌ای را با عنوان «نیایش» در قالب فضای مجازی برگزار شود.

 نداف ادامه داد: این جشنواره با موضوع نیایش با خدا در دو بخش هنری پادکست و نماهنگ در راستای تقویت و گسترش هنر دوبله و صداگذاری،شناخت و تشویق هنرمندان این عرصه و ایجاد نشاط عمومی بین مردم، تقویت فعالیت هنرمندان برگزار می‌شود.

رئیس گروه قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد فارس افزود: قالب آثار ارسالی در آیتم‌هایی چون پادکس، نماهنگ تعیین شده و موضوع جشنواره نیز «نیایش با خداست» است که باید ویدئو نماهنگ و پادکست به مدت 3 دقیقه و باکیفیت و در قالب mp4 و mp3 ارائه شود و هر شرکت‌کننده می‌تواند تا 3 اثر ارسال کند و حضور در جشنواره برای هنرمندان آماتور، حرفه‌ای و علاقه‌مندان آزاد است.

نداف اظهار کرد: آثار ارسالی می‌تواند به هر زبان و گویش محلی باشد و در این صورت در بخش نماهنگ باید با زیرنویس فارسی و در بخش پادکست فایل متنی word به زبان فارسی ترجمه و ارسال شود و شرکت‌کنندگان می‌توانند از آثار ادعیه و دعاها جهت شرکت در جشنواره با ذکر منبع استفاده کنند و به شرکت‌کنندگان در جشنواره گواهی حضور داده می‌شود.

رئیس گروه قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد فارس با تأکید بر اینکه تمامی آثار باید در چارچوب موازین شرعی جمهوری اسلامی ایران و عرف عمومی جامعه باشد، بیان کرد: پذیرش آثار با نظر کارشناسان خواهد بود و بارگذاری آثار پس از ثبت نام در سایت مربوطه امکان‌پذیر است.

وی در پایان افزود: برای شرکت در جشنواره نیایش از تمامی نقاط جهان می‌توانید آثار خود را ارسال کنید، مهلت ارسال آثار تا بیست و ششم اردیبهشت 1400 است و نحوه ارسال آثا از روشهای زیر امکان‌پذیر است:
Whatsapp 09390548976
Website https://padraamir.ir
Instagram niyayesh.prayer
Instagram padraamirpars

انتهای پیام
captcha