برگزاری مسابقه تفسیر قرآن ویژه کارکنان ادارات در ملایر
کد خبر: 3967561
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳

برگزاری مسابقه تفسیر قرآن ویژه کارکنان ادارات در ملایر

کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری مسابقه تفسیر قرآن ویژه کارکنان ادارات در این شهرستان همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.

برگزاری مسابقه تفسیر قرآن ویژه کارکنان ادارات در ملایرایرج یارمحمدی، کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان مسابقه تفسیر قرآن از سوی اداره تبلیغات اسلامی ویژه کارکنان ادارات و نهادهای شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقه ویژه کارکنان برای اولین بار است که امسال به‌صورت مجازی در شهرستان برگزار می‌شود، افزود: این مسابقه شامل 30 سؤال از 30 جزء قرآن کریم است.

یارمحمدی بیان کرد: این سؤالات از امروز در سایت به آدرس ww.idomalayer.ir بارگذاری می‌شود که همه کارکنان اعم از رسمی و قراردادی و پیمانی ادارات و نهادهای شهرستان ملایر می‌توانند با مراجعه به سایت در این مسابقه شرکت کنند.

وی زمان اتمام این مسابقه را تا پایان ماه مبارک رمضان برشمرد و گفت: در پایان ماه مبارک رمضان بعد از بررسی به پاسخ‌های صحیح جوایز ارزنده‌‌ای اهدا خواهد شد.

یارمحمدی یادآور شد: این مسابقه با همکاری فرمانداری ملایر برگزار می‌شود که در پایان علاوه بر جوایز لوح تقدیر نیز از سوی فرماندار ویژه ملایر اهدا می‌شود.

انتهای پیام
captcha