مساجد خرم‎آباد؛ میزبان برنامه «۳۰ محفل ۳۰ محله»
کد خبر: 3967658
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱

مساجد خرم‎آباد؛ میزبان برنامه «۳۰ محفل ۳۰ محله»

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری برنامه «۳۰ محفل ۳۰ محله» طی ماه مبارک رمضان در مساجد خرم‎آباد خبر داد.

مساجد خرم‎آباد؛ میزبان برنامه «30 محفل 30 محله»حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از برگزاری برنامه «۳۰ محفل ۳۰ محله» طی ماه مبارک رمضان در خرم‏‌آباد خبر داد و گفت: با هدف گسترش و تعمیق آموزه‌های قرآنی در سطح استان فعالیت‌های چشم‌گیری در حال اجراست که از جمله آنها می‎توان به برنامه قرآنی «۳۰ محفل ۳۰ محله» اشاره کرد.

وی با بیان اینکه این برنامه قرآنی با همکاری شورای قرآن، دارالقرآن‌الکریم اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان و ائمه جماعت مساجد خرم‎آباد برگزار می‏‌شود، افزود: این محافل قرآنی در طول ماه مبارک رمضان هر روز یک ساعت قبل از اذان مغرب و عشا با حضور قاریان ممتاز لرستانی برگزار می‌‏شود.

جعفرپور با بیان اینکه این محافل قرآنی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در فضای باز مسجد برگزار می‏‌شوند، گفت: تاکنون در مساجد امام حسن‌مجتبی(ع)، مسجدالنبی(ص) این محافل قرآنی برگزار شده و طی بازدیدهایی که از این محافل قرآنی داشته‌ایم شاهد رعایت صددرصدی پروتکل‌ها و مباحث بهداشتی از جانب قاریان و شرکت‌کنندگان هستیم.

انتهای پیام
captcha