«یا علی» قزوینی‌ها در پویش «ایران همدل» در ماه رمضان
کد خبر: 3967709
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱

«یا علی» قزوینی‌ها در پویش «ایران همدل» در ماه رمضان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: مرحله سوم پویش ایران همدل با هدف کمک به خانواده‌های نیازمند از ابتدای ماه رمضان در استان قزوین آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

«یاعلی» قزوینی‌ها در پویش «ایران همدل» در ماه رمضان

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط کمیته امداد امام خمینی (ره)، فرزاد فرهادی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین، بیان کرد: رزمایش مواسات سال گذشته در پی بیانات رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان اجرایی شد و در سال جاری نیز همدلی و کمک مومنانه استمرار خواهد یافت.

وی ادامه داد: مرحله سوم پویش ایران همدل با هدف کمک به خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده و در سراسر استان قزوین در حال اجرا است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: یقین دارم سومین مرحله پویش ایران همدل، آثار پر برکتی برای کمک به نیازمندان خواهد داشت و رکورد جدیدی از مشارکت مردمی برای کمک به محرومان رقم خواهد زد.

وی افزود: سال گذشته در رزمایش ایران همدل مردم استان قزوین بیش از ۱۲ میلیارد تومان کمک کردند که در قالب غذای گرم، سبد کالا و سایر کمک‌های اهدایی، به نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از کرونا اختصاص یافت.

فرهادی بیان کرد: در ماه مبارک رمضان سال گذشته بیش از ۳۱۰ هزار سبد کالا و غذای گرم میان نیازمندان و محرومان توزیع شد که برای سال جاری برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا این رقم را به ۳۱۳ هزار برسانیم.

وی اظهار کرد: پویش ایران همدل با محوریت پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه پژوهشی، فرهنگی انقلاب اسلامی khamenei.ir و با همکاری کمیته امداد و دیگر نهادها اجرا خواهد شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین ضمن دعوت از مردم، خیران و همه نهادها و دستگاه‌های مسئول برای پیوستن به مرحله سوم پویش ایران همدل گفت: اقشار مختلف مردم نیکوکار می‌توانند برای ارائه کمک‌های خود به اقشار نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا از طریق شمارگیری کد مهربانی # ۰۲۸*۸۸۷۷* و یا شماره کارت ۸۵۱۵-۵۰۰۲-۹۹۷۹-۶۰۳۷ اقدام کنند.

وی یادآورشد: همچنین مراکز کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر شهرها و روستاهای استان آماده دریافت کمک‌های مردمی در سومین مرحله پویش ایران همدل هستند.

انتهای پیام
captcha