برگزاری جشنواره «محراب و انتظار» در لرستان
کد خبر: 3967716
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱

برگزاری جشنواره «محراب و انتظار» در لرستان

جشنواره استانی «محراب و انتظار» با موضوعات مهدویت، نماز و رمضان به همت ستاد اقامه نماز لرستان در این استان در حال برگزاری است.

برگزاری جشنواره «محراب و انتظار» در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، ستاد اقامه نماز استان لرستان به‌مناسبت ماه مبارک رمضان اقدام به برگزاری جشنواره استانی «محراب و انتظار» با موضوعات مهدویت، نماز و رمضان کرده است.

این جشنواره در بخش‌های کتابخوانی شامل کتاب‌های پرسش و پاسخ‌های قرآنی و پرسش و پاسخ‌های مهدوی، فرهنگی و هنری شامل تصحیح قرائت نماز، اذان‌گویی، اشعار مهدوی و نماز، دلنوشته، سرود نمازی، تصاویر نماز جماعت در منزل، تصاویر دعا در لحظه افطار جهت تعجیل در فرج، ادبی شامل شعر، داستان، اولین خاطره سحر و افطار، خاطرات نماز، ایده و تجربیات موفق در دعوت به نماز و نشر معارف مهدوی برگزار شده است.

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره که واقع در ستاد اقامه نماز استان است تا پایان ماه مبارک رمضان اعلام شده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این جشنواره می‌توانید با شماره ۰۶۶۳۳۳۳۶۴۱۴ و ۰۶۶۳۳۳۲۶۰۲۰ تماس بگیرند و برای ارسال آثار نیز از طریق واتساپ، سروش و ایتا به شماره ۰۹۰۳۶۵۲۶۹۵۰ اقدام کنند.

پس از ماه مبارک رمضان از آثار برتر در این جشنواره که استانداری لرستان، بنیاد فرهنگی امام مهدی(عج)، آموزش و پرورش و جمعیت هلال احمر لرستان نیز در برگزاری آن مشارکت دارند، تقدیر به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام
captcha