مشارکت شورای قرآن منطقه ۱۳ در طرح کرامت کمک مؤمنانه
کد خبر: 3967750
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵

مشارکت شورای قرآن منطقه ۱۳ در طرح کرامت کمک مؤمنانه

مدیر امور قرآنی منطقه ۱۳ شهرداری تهران با اشاره به مشارکت شورای قرآنی منطقه در طرح کرامت کمک مومنانه گفت: همزمان با میلاد با سعادت کریم اهل بیت، ۲۵۰ بسته معیشتی تهیه و در قالب طرح کرامت کمک مومنانه در محله‌های آجرپزخانه‌های محروم شهر تهران توزیع شد.

به گزارش ایکنا؛ ماه رمضان فرصتی مغتنم برای شناسایی و کمک به افراد نیازمند جامعه است. بر همین اساس پس از فرمایشات مقام معظم رهبری برای کمک به نیازمندان و اقشار ضعیف جامعه در آستانه ماه مبارک رمضان، ستادهای گسترده‌ رزمایش کمک‌مومنانه در جامعه تشکیل شد و هر نهادی تلاش کرد تا با کمک‌های مردمی در این طرح مشارکت داشته باشد.

قاسم مالکی، مدیر امور قرآنی منطقه ۱۳ شهرداری تهران با اشاره به مشارکت شورای قرآنی منطقه در طرح کرامت کمک‌مومنانه گفت: همزمان با میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) شورای قرآنی منطقه ۱۳ با همکاری جمعی از خیرین فعال شهر تهران و در امر کمک به نیازمندان آبرومند ۲۵۰ بسته معیشتی (هر بسته به ارزش ۵۰۰ هزار تومان) تهیه و در قالب طرح کرامت کمک مومنانه در محله‌های آجرپزخانه‌های محروم شهر تهران توزیع شد.
 
وی با بیان اینکه کمک و انفاق به نیازمندان در ماه مبارک رمضان همواره مورد تاکید بزرگان دین اسلام است، افزود: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری برای مشارکت کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان، این حرکت با هدف ایجاد همدلی برای کمک به نیازمندان بی‌بضاعت آبرومند در مناطق محروم شهر تهران آغاز شد.
 
ملکی ادامه داد: هدف دیگر این طرح ترویج سیره عملی و اخلاقی ائمه اطهار علیهم السلام در کمک به مردم نیازمند به ویژه در ماه مبارک رمضان به عنوان ماه مهمانی خداست. همچنین این اقدام به مصداق آیات قرآن کریم نشر فرهنگ انفاق و ایثارگری در جامعه است. همچنانی که در کلام وحی ضرورت توجه به نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر جامعه همواره مورد تاکید بوده است.
 
مشارکت شورای قرآنی منطقه ۱۳ در طرح کرامت کمک مومنانه
 
مدیر امور قرآنی منطقه ۱۳ شهرداری تهران اظهار کرد: طرح کرامت کمک مومنانه از زمان شیوع ویروس کرونا با همکاری شورای قرآنی منطقه تاکنون در سه مرحله انجام پذیرفته که انشاالله به مدد الهی توفیق داشته باشیم این طرح را با همکاری قرآنیان منطقه ۱۳ باز هم برای چهارمین بار به سرانجام می‌رسانیم.
انتهای پیام
captcha