برگزاری 30 محفل قرآن در آستان مقدس امامزاده حسن(ع) کرج + فیلم
کد خبر: 3967759
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷
همزمان با ماه مبارک رمضان؛

برگزاری 30 محفل قرآن در آستان مقدس امامزاده حسن(ع) کرج + فیلم

مسئول امور قرآنی دفتر امام‌جمعه کرج گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان هر روز یک محفل قرآنی در آستان مقدس امامزاده حسن(ع) کرج برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام حمید اکبرنژاد، مسئول امور قرآنی دفتر امام‌جمعه کرج در گفت‌و‌گو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان هر روز یک محفل قرآنی به همت دفتر امام‌جمعه کرج و با همکاری اوقاف البرز در آستان مقدس امامزاده حسن(ع) کرج برگزار می‌شود.

وی افزود: این محفل قرآنی هر شب بعد از نماز مغرب و عشا به‌صورت زنده و بدون حضور مستمع برگزار و از صفحه مجازی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز پخش می‌شود.

این مسئول گفت: این محفل تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و از قاریان برتر استانی و کشوری برای حضور در این محفل دعوت شده است.

اکبرنژاد در ادامه به برگزاری مراسم جزءخوانی در مصلی کرج اشاره کرد و افزود: این مراسم با حضور 29 قاری کشوری و بین‌المللی هر روز بعد از نماز صبح بدون حضور مستمع برگزار و از سیمای البرز پخش می‌شود.

مسئول امور قرآنی دفتر امام‌جمعه کرج بیان کرد: علاقه‌مندان بازپخش این مراسم را ساعت 15:30 می‌توانند از سیمای البرز مشاهده کنند.

یادآور می‌شود، چهاردهمین محفل قرآنی که شامگاه سه‌شنبه، هفتم اردیبهشت همزمان با چهاردهمین روز از ماه مبارک رمضان با قرائت حمید اکبرنژاد در آستان مقدس امامزاده حسن(ع) برگزار شد، تقدیم مخاطبان ایکنا می‌شود.

انتهای پیام
captcha