دومین مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه در کرمان برگزار شد
کد خبر: 3967768
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳
به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع)؛

دومین مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه در کرمان برگزار شد

همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) دومین مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه درسال 1400 در قالب قرارگاه خدمات اجتماعی جبهه انقلاب اسلامی در کرمان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، دومین مرحله از کمک‌های مؤمنانه در سال 1400 همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) در قالب قرارگاه خدمات اجتماعی جبهه انقلاب اسلامی و با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، ستاد اجرایی حضرت امام، آستان قدس رضوی، نیروی انتظامی، بانک رسالت، قرارگاه خاتم الاوصیا جبهه مردمی، بسیج و سپاه امروز هشتم اردیبهشت‌ماه، انجام شد.

سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در جریان این رزمایش، بیان کرد: به فضل الهی و توجه ائمه به ویژه امام حسن مجتبی(ع) این قرارگاه امروز موفق شد 75 هزار بسته معیشتی به ارزش 20 میلیارد و 500 میلیون تومان برای جامعه هدف شناسایی شده و آسیب دیدگان ویروس کرونا، در سراسر استان توزیع خواهد شد.

وی افزود: به‌صورت جداگانه تعداد 1500 بسته گوشت به ارزش 225 میلیون تومان توزیع خواهیم کرد و به مناسبت تولد امام حسن(ع) 120 هزار پرس غذای گرم در سراسر استان توزیع خواهد شد.

معروفی با بیان اینکه جمع کل خدمات ارائه شده در قرارگاه خدمات اجتماعی جبهه انقلاب اسلامی 22 میلیارد و 165 میلیون تومان بوده است، بیان کرد: همزمان با لیالی قدر و عید سعید فطر هم توزیع کمک مؤمنانه خواهیم داشت.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: کرمان جزو استان‌های منحصر به فرد است که در زمینه قرارگاهی حرکت می‌کندو این یک توفیق بزرگ است که استان با یک انسجام و برنامه مشخص و روند کاری دقیق همه در کنار هم قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه قرارگاه خدمات اجتماعی صرفاً به کمک مؤمنانه اختصاص ندارد، گفت: راه‌اندازی حوزه آب شرب به‌طور ویژه در دستور کار است و رایزنی‌هایی انجام شده و بخشی از فعالیت‌های انجام شده در این زمینه سوم خرداد ماه رونمایی خواهد شد.

معروفی افزود: حوزه ازدواج آسان و جهیزیه، اشتغال خرد، ساخت و تعمیر مسکن از جمله حوزه های دیگر در قرارگاه خدمات اجتماعی است. همچنین در حوزه فرهنگی و اجتماعی باید مراقب حرکات دشمن در حوزه فضای مجازی و سایبری باشیم.

در پایان حسین معروفی با بیان اینکه ائمه اطهار(ع) الگوی ما در زمینه انفاق هستند، اظهار کرد: نباید کمک‌های هر چند کم را کوچک بشماریم و همین کمک‌های کوچک است که تبدیل به کارهای بزرگ خواهد شد. امیدواریم مردم ما بحث انفاق را جدی بگیرند و هر چه در توان دارند کمک کنند.

انتهای پیام
captcha