۱۰۰ ویژه‌برنامه رمضانی در لرستان اجرا می‏‌شود
کد خبر: 3967934
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰
در کنار اجرای دو جشنواره و دو پویش خداپسندانه

۱۰۰ ویژه‌برنامه رمضانی در لرستان اجرا می‏‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اجرای یکصد برنامه ویژه ماه مبارک رمضان از سوی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان از اجرای دو پویش «هر هیئت یک سرپرستی یتیم» و «هر مداح ۱۴ افطاری ساده» در استان خبر داد.

۱۰۰ برنامه ویژه ماه رمضان در لرستان اجرا می‏‌شودبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام مهدی قدرتی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان از اجرای یکصد برنامه ویژه ماه مبارک رمضان توسط اداره‌کل تبلیغات اسلامی در سطح استان خبر داد و گفت: از جمله این برنامه‌ها می‌‎توان به جشنواره «صیام» و برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی «صراط» در ادارات تبلیغات اسلامی، برگزاری محافل انس با قرآن و اجرای پویش‌های «هر هیئت یک سرپرستی یتیم» و «هر مداح ۱۴ افطاری ساده» اشاره کرد.

وی افزود: در راستای ارتقاء سطح معرفتی اقشار مختلف جامعه به‌ویژه جوانان و نوجوانان، ۴۰۰ مبلغ از حوزه علمیه قم به استان لرستان اعزام شدند و فعالیت این مبلغان براساس ارائه خدمات اجتماعی و تبلیغ چهره به چهره انجام می‌شود.

قدرتی با بیان اینکه در شهرستان‌های استان نیز برنامه‌های مختلف قرآنی و فرهنگی از قبیل ختم قرآن، جزءخوانی قرآن، مسابقات قرآنی و مسابقات کتابخوانی و همچنین پویش‌های مختلف اجرا می‌‏شود، ادامه داد: کمک به کادر «درمان»، «مؤاسات» و «مشاوره فرهنگی» از جمله اقدامات مبلغان اعزامی به لرستان به شمار می‌رود.

انتهای پیام
captcha