درخشش گروه‌های تواشیح منطقه سوم نبوت در مسابقات نداجا
کد خبر: 3967949
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴

درخشش گروه‌های تواشیح منطقه سوم نبوت در مسابقات نداجا

گروه‌های تواشیح کارکنان پایور، فرزندان دختر و پسر منطقه سوم نبوت نیروی دریایی ارتش در نخستین دوره مسابقات سراسری تواشیح نداجا خوش درخشیدند.

به گزارش ایکنا، ناوسروان سعید ملایی، مسئول قرآن، عترت و نماز منطقه سوم نبوت نیروی دریایی ارتش ج.ا‌.ا مستقر در کنارک گفت: در نخستین دوره مسابقات سراسری تواشیح نداجا که در بستر فضای مجازی برگزار شد، گروه‌های برتر رشته تواشیح در مقاطع مختلف سنی آقایان و بانوان معرفی شدند که طی رقایت تیم‌های مختلف از تمامی مناطق نیروی دریایی ارتش، گروه‌های تواشیح منطقه سوم نبوت به خوبی درخشیدند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌ مفید و تمرین و ممارست گروه‌های تواشیح این منطقه، افزود: بر این اساس گروه تواشیح نورالثقلین متشکل از کارکنان پایور منطقه سوم نبوت حائز رتبه نخست، گروه تواشیح انصار المهدی (عج) متشکل از فرزندان پسر این منطقه حائز رتبه دوم و گروه تواشیح دختران زهرایی متشکل از فرزندان دختر حائز رتبه سوم این دوره از مسابقات شدند.

ملایی ادامه داد: منطقه سوم نبوت در نقطه مرزی کشور مستقر است که با وجود کمبود امکانات و محدودیت‌ها اما با تلاش و همت کارکنان و خانواده‌های آنها شاهد گام‌های مؤثر در اعتلای قرآن هستیم. 

یادآور می‌شود، تیم‌های مختلف در مقاطع مختلف سنی از کلیه مناطق نیروی دریایی ارتش در این دوره از مسابقات حضور داشتند که علاوه بر رقابت سالم ،چهره‌ها و استعدادهای نابی به جامعه قرآنی کشور معرفی شد.

انتهای پیام
captcha