شرکت بیش از 8 هزار نفر در مسابقه «فصل بندگی»
کد خبر: 3968266
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰

شرکت بیش از 8 هزار نفر در مسابقه «فصل بندگی»

کارشناس مسئول واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری مسابقه قرآنی با عنوان «فصل بندگی» در این شهرستان خبر داد و گفت: بیش از هشت هزار نفر طی چند روز گذشته از سراسر کشور در این مسابقه شرکت کرده‌اند.

شرکت 8 هزار نفر در مسابقه «فصل بندگی»ایرج یارمحمدی، کارشناس مسئول واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی ملایر در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها در ماه مبارک رمضان برگزاری مسابقه قرآنی با عنوان «فصل بندگی» است.

وی با بیان اینکه این مسابقه از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده و تا پایان این ماه مبارک ادامه دارد، گفت: علاقه‌مندان جهت شرکت در مسابقه می‌توانند با مراجعه به سایت (idomalayer.ir) فایل صوتی تفسیری قرآن استاد محمد ابوالقاسم را با دقت استماع یا دانلود کنند و پس‌ از آن با ورود به قسمت مسابقه به سه سؤال تستی که در سایت بارگذاری شده است در مدت 10 دقیقه پاسخ دهند.

یارمحمدی افزود: همه سؤالات مسابقه به همراه فایل موردنظر تا روز عید فطر بر روی سایت قرار دارد تا در صورت عدم دسترسی به سایت یا اینترنت زمان لازم برای شرکت در مسابقه وجود داشته باشد.

وی با اشاره به استقبال خوب علاقه‌مندان از برنامه‌های قرآنی، گفت: در ابتدا این مسابقه قرار بود به‌صورت شهرستانی برگزار شود که با توجه به استقبال خوب مردم بیش از 8 هزار نفر طی چند روز گذشته در این مسابقه شرکت کرده‌اند که این نشان از استقبال خوب مردم از این مسابقه دارد، حتی ما شاهد حضور شرکت‌کنندگان از نقاط مختلف و دورافتاده‌ترین روستاهای کشور در این مسابقه بودیم.

کارشناس مسئول واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر گفت: در حال حاضر این مسابقه به‌صورت کشوری در حال برگزاری است و در پایان ماه مبارک رمضان به نفرات برتر جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

یارمحمدی با بیان اینکه علاقه‌مندان تا پایان ماه مبارک رمضان فرصت دارند در این مسابقه شرکت کنند و پیش‌بینی می‌شود بیش از ۱۵ هزار نفر در این مسابقه شرکت کنند، افزود: علاقه‌مندان در صورت داشتن سؤال و جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند در روزهای اداری از ساعت 11 تا 13 با شماره 08133350001 داخلی 2 کانون قرآن تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha