دستورالعمل‌های بهداشتی در شب‌های قدر به‌صورت ویژه رعایت شود
کد خبر: 3968433
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷
استاندار قم تأکید کرد:

دستورالعمل‌های بهداشتی در شب‌های قدر به‌صورت ویژه رعایت شود

استاندار قم با اشاره به برگزاری مراسم شب‌های قدر در فضای باز، اظهار كرد: دستورالعمل‌های بهداشتی و روش برگزاری مراسم لیالی قدر در شهرهای با وضعیت قرمز ابلاغ شده است و امیدواریم مؤمنان این دستورالعمل‌ها را به‌صورت ویژه رعایت کنند.

مومنین دستورالعمل‌های بهداشتی را به صورت ویژه رعایت کنند/برگزاری مراسم شب‌های قدر در فضای بازبه گزارش ایکنا از قم، بهرام سرمست، استاندار قم امروز در حاشیه جلسه ستاد ملی کرونا که به‌صورت ویدئوکنفرانس و به ریاست حجت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس‌جمهور برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به گزارش وضعیت استان‌های کشور در اين جلسه، اظهار کرد: در تعدادی از استان‌ها وضعیت بستری به مرحله ثبات رسیده است؛ با این وجود در برخی استان‌ها شیب بستری بیماران همچنان صعودی است.

وی با بیان اینکه استان قم از نظر آمار بیماران بستری در بیمارستان‌ها در وضعیت نسبتا با ثبات قرار گرفته‌ است، افزود: امیدواریم بتوانیم طی هفته جاری شیب شیوع کرونا را نزولی کنیم.

استاندار قم امهال بدهی‌های مالیاتی را از مصوبات جلسه روز جاری دانست و گفت: عدم صدور گواهی و عدم پرداخت چک تا 21 ارديبهشت نيز در اين جلسه به تصويب رسيد.

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن شب‌های قدر بیان کرد: دستورالعمل‌های بهداشتی و روش برگزاری مراسم لیالی قدر در شهرهای با وضعیت قرمز ابلاغ شده است و امیدواریم مؤمنان این دستورالعمل‌ها را به‌صورت ویژه رعایت کنند.

استاندار قم با اشاره به وضعيت قرمز كرونايی استان قم اظهار كرد: طبق مصوبه ستاد ملی كرونا برگزاری مراسم شب‌های قدر با رعايت دستورالعمل‌های بهداشتی در فضای باز مجاز است.

انتهای پیام
captcha