ثبت‌نام در جشنواره «صافات» تمدید شد
کد خبر: 3970212
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶
تا عید فطر؛

ثبت‌نام در جشنواره «صافات» تمدید شد

زمان ثبت‌نام در جشنواره بزرگ قرآنی «صافات» با محوریت سوره لقمان ویژه اقشار مختلف در شهرستان تفت تا عیدفطر تمدید شد.

ثبت‌نام در جشنواره قرآنی «صافات» در تفت تمدید شدبه گزارش ایکنا از یزد، زمان ثبت‌نام در جشنواره بزرگ قرآنی «صافات» ویژه اقشار مختلف در شهرستان تفت تا عید فطر تمدید شد.

این جشنواره با محوریت سوره لقمان در چهار بخش آوایی، ادبی، هنری و علمی و در سه گروه آقایان، بانوان و عمومی برگزار می‌شود.

ترویج فرهنگ قرآنی در سطح شهر، شناسایی و توجه ویژه به استعدادهای قرآنی شهرستان از مهمترین اهداف این جشنواره اعلام شده که در دو مرحله برگزار خواهد شد، مرحله اول به صورت مجازی برگزار شده و شرکت‌کنندگان به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت و نفرات برتر این مرحله به فینال که به صورت حضوری برگزار می‌شود، راه پیدا می‌کنند.

این جشنواره در 46 رشته و در سه رده سنی 7 تا 12 سال، 12 تا 18 سال و 18 سال به بالا برگزار خواهد شد و به نفرات اول در هر رشته 500 هزار تومان اهدا می‌شود.

قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ، اذان، مداحی و دعاخوانی، شعر، انشای نماز، صحیح خوانی نماز، خوشنویسی، نقاشی آیات، قصه‌گویی، ساخت کلیپ، عکس نوشته، مفاهیم قرآن و صحیفه سجادیه از رشته‌های این جشنواره است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام کلمه صافات را به سامانه ۱۰۰۰۸۸۱۰۰۰۱۰۰۰ ارسال کرده یا برای اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۲۱۸۷۸۴۳۲۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha