جذب طلبه پژوهشگر ـ مبلغ در اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر
کد خبر: 3970657
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر خبر داد:

جذب طلبه پژوهشگر ـ مبلغ در اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر از جذب و پذیرش پژوهشگر ـ مبلغ با هدف «تربیت مبلغان توانمند و آشنا با اندیشه‌ امامین انقلاب» از میان طلاب سراسر کشور خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در گفت‌و‌گو با ایکنا از بوشهر، اظهار کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، با هدف تربیت مبلغان تراز گام دوم انقلاب از میان طلاب سراسر کشور، طلبه پژوهشگر ـ مبلغ می‌پذیرد.

طاهری در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح مزایای این طرح بیان کرد: فراگیری مهارت‌های پژوهشی، گذراندن خدمت مقدس سربازی، بهره‌مندی از تسهیلات اسکان، امکان تحصیل ضمن خدمت، امکان تبلیغ به صورت رسمی از طرف سازمان تبلیغات اسلامی، بهره‌مندی از حقوق سربازی علاوه بر مزایای طلبگی و بهره‌مندی خانوادگی، از برنامه های فرهنگی، تربیتی و آموزشی از مزایای این طرح محسوب می‌شوند.

طاهری در ادامه سخنان خود با اشاره به زمان شرکت داوطلبان در این طرح، تصریح کرد: آخرین مهلت ثبت‌نام علاقه‌مندان به شرکت در این طرح، پایان اردیبهشت ماه خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر تأکید کرد: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به سایتwww.rahyaft1400.com مراجعه کرده و با تکمیل فرم ثبت‌نام اقدام کنند.

جذب طلبه ی پژوهشگر-مبلغ در اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha