تقویت نیروهای انقلابی؛ زمینه ساز حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات
کد خبر: 3971815
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
رئیس شورای وحدت نیروهای انقلاب استان بوشهر بیان کرد:

تقویت نیروهای انقلابی؛ زمینه ساز حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات

رئیس شورای وحدت نیروهای انقلاب استان بوشهر با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات گفت: تقویت نیروهای انقلابی، زمینه ساز حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات 1400 خواهد بود.

به گزارش ایکنا از بوشهر، حجت‌الاسلام سیدغلامرضا هاشمی، رئیس شورای وحدت نیروهای انقلاب استان بوشهر، امروز 26 اردیبهشت ماه در نشست با دبیران و مسئولان جامعه جوانان متحد اسلامی در شهرستان‌های استان بوشهر، گفت: خوشبختانه، شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، به اتحاد و وحدت خوبی دست یافته‌اند.

هاشمی در ادامه افزود: حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات تنها با وفاق، همدلی و اخوت امکان‌پذیر خواهد بود و در این راستا تقویت نیروهای انقلابی زمینه تحقق خواسته‌های تدوین شده را فراهم خواهدآورد.

رئیس شورای وحدت نیروهای انقلاب استان بوشهر در ادامه تصریح کرد: با توجه به موضوع بیانیه گام دوم انقلاب و تأمین منابع انسانی بانک اطلاعاتی و کادرسازی جوانان برای دولت آینده از موارد مهم است.

وی تشکیل دولت جوان حزب‌اللهی را از مطالبات‌ جوانان و آحاد مردم استان بوشهر برشمرد و بیان کرد: جذب نیروهای متعهد و متخصص و با ایمان از بین جوانان مورد توجه ویژه قرار دارد و در این راستا استفاده از ظرفیت قشر مهم بانوان در تشکیلات مورد توجه است.

هاشمی همچنین افزود: در گام دوم انقلاب و پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری میدان را باید به دست جوانان با انگیزه سپرد و امیدواریم دولت انقلابی و با انگیزه تشکیل شود.

رئیس شورای وحدت نیروهای انقلاب استان بوشهر حضور حداکثری در انتخابات 28 خرداد را یک ضرورت برای ناکامی دشمنان برشمرد و تصریح کرد: آنچه که امروز برای نظام انقلاب اسلامی بسیار پر اهمیت است حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی است و تمامی احزاب سیاسی و مسئولان موظف هستند مشارکت حداکثری را فراهم کنند.

وی در پایان تصریح کرد: تشکل جامعه جوانان متحد اسلامی را یک تشکل بسیار عالی در کشور است و نباید این تشکل انقلابی جوان در مقطع خاصی فعالیت کند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha