افتتاح نخستین پایتخت قرآنی کشور، به مثابه برگ زرینی در تاریخ بوشهر می‌درخشد
کد خبر: 3974828
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳
استاندار بوشهر:

افتتاح نخستین پایتخت قرآنی کشور، به مثابه برگ زرینی در تاریخ بوشهر می‌درخشد

استاندار بوشهر، روز افتتاح نخستین پایتخت قرآنی کشور را آغازی برای حرکت بیشتر به سوی سبک زندگی قرآنی در استان بوشهر برشمرد و گفت: افتتاح نخستین پایتخت قرآنی کشور، به مثابه برگ زرینی در تاریخ استان می درخشد و در تاریخ استان بوشهر مقاومت مردم این سرزمین متکی بر علما دین و قرآن بوده است.

به گزارش ایکنا از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار استان بوشهر ضمن گرامی داشت نام و یاد بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و شهدای ۱۵خرداد، گفت: خدا را شاکر و سپاسگزاریم که در هفته‌های پایانی دولت تدبیر و امید این مدال افتخار نصیب ما شد که به عنوان خدمتگزاران این دولت، میزبان این رویداد قرآنی در سرزمین باصفا و علاقمند به اهل بیت(ع) و قرآن باشیم.
وی ضمن تشکر از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، افزود: پس بررسی ها و ارزیابی توسط وزرات فرهنگ و ارشاد این عنوان نصیب استان بوشهر شد و به همین منظور رسما تفاهم نامه همکاری منعقد و امضاء خواهد شد.
استاندار استان بوشهر با استعانت از خدای متعال نسبت به بهره‌گیری بیشتر از علوم قرآنی، بیان کرد: ما تمام امکانات خود را در خدمت قرآن قرار می دهیم و برای تغییر در زندگی و رفتار از این کتاب آسمانی بهره می گیریم.
وی امروز را آغازی برای حرکت بیشتر به سوی سبک زندگی قرآنی در استان بوشهر برشمرد و گفت: افتتاح نخستین پایتخت قرآنی کشور، به مثابه برگ زرینی در تاریخ استان می درخشد و در تاریخ استان بوشهر مقاومت مردم این سرزمین متکی بر علمای دین و قرآن بوده است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha