حمایت اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، از ایده‌های برتر در حوزه اقامه نماز
کد خبر: 3975077
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۳
مدیرکل سازمان تبلیغات بوشهر:

حمایت اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، از ایده‌های برتر در حوزه اقامه نماز

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در اولین جلسه شورای اقامه نماز استان در سال جدید گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، از ایده‌های برتر در حوزه اقامه نماز حمایت می‌کند.

به گزارش ایکنا از بوشهر، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری، مدیرکل تبلیغات‌اسلامی بوشهر  روز سه‌شنبه ۱۱ خردادماه در اولین جلسه شورای اقامه نماز این استان به چهار محور اصلی برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی‌بوشهر اشاره کرد و گفت: تلاش در جهت اقامه پرشور نماز جماعت، جلب توجه کودکان به حوزه نماز، فعالیت در حوزه ترویج فرهنگ اقامه نماز در کارکنان مجموعه‌ها و سازمان‌های اداری و خانواده‌های آنان و همچنین در سطح جامعه چهار محور برنامه‌های اداره‌کل تبلیغات در حوزه اقامه نماز است.

طاهری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش و جایگاه انسان‌ساز فریضه نماز اظهار کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر از ایده‌های خلاقانه با تأثیرگذاری خوب حمایت می‌کند و در همین راستا پس از صدور فراخوان و جذب ایده‌ها از سه ایده برتر تجلیل خواهد شد.

وی ضمن تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های موجود گفت: استفاده از ظرفیت مراکز قرآنی، شبکه تبلیغ، روحانیون مستقر، کارکنان مجموعه و همکاران حوزه هنری در جذب و جلب ایده‌های مناسب در زمینه تقویت و توسعه فرهنگ اقامه نماز، از اصلی‌ترین راهبردهای سازمان تبلیغات اسلامی استان در حوزه ترویج و اقامه نماز هستند.

طاهری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت و جایگاه رفیع مبحث تواصی اظهار کرد: زنجیره تواصی باید از خانواد‌ه‌ها شروع شود و دعوت به برپایی نماز جذاب در خانواده‌ها و گسترش عملی آن در سایر محیط‌ها گام مهمی در تقویت گفتمان تواصی به شمار می‌رود.

در ادامه جلسه حجت‌الاسلام محمد قادری، معاون اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر ابراز کرد: نماز باید به عنوان محور تمام کارهای فرهنگی و اعتلای کارکنان مجموعه در نظر گرفته شود.

در ابتدای این جلسه حجت‌الاسلام نعمت‌الله عظیمی‌فرد، دبیر شورای اقامه نماز اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزاری اولین جلسه را گامی مهم در جهت طراحی زیربنای فعالیت‌های شورا در سال جاری عنوان کرد و گفت: امیدواریم توفیق داشته باشیم از مروّجان و مبلّغان سنّت حسنه اقامه‌ نماز جماعت باشیم.

حمایت اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، از ایده های برتر در حوزه اقامه نماز/ ارسالی سه شنبه

حمایت اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، از ایده های برتر در حوزه اقامه نماز/ ارسالی سه شنبه

 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha