ایستادگی مدافعان سلامت در تاریخ ماندگار شد
کد خبر: 3975236
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴

ایستادگی مدافعان سلامت در تاریخ ماندگار شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: مدافعان سلامت استان بوشهر در کنار انجام وظیفه، زمانی که نزدیکان و حتی خانواده بیماران مجبور به ترک آنان بودند از جان خود گذشته و با تمام وجود در کنار بیماران کرونایی ایستادند و در تاریخ این مرز و بوم ماندگار شدند.

به گزارش ایکنا از بوشهر، داریوش پوربهی، رئیس شورای شهر و حسین صالحیان، شهردار بندر بوشهر امروز، 12 خرداد با حضور در دفتر سعید کشمیری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، از تلاش‌های کادر درمان برای مقابله با بیماری کرونا تجلیل کردند.

کشمیری در این جلسه اظهار داشت: استان بوشهر از بدو شیوع کرونا با توجه به کمبود زیرساخت‌های درمانی کار سختی در مقابله با بیماری کرونا داشت که با از جان گذشتی مدافعان سلامت و همراهی خوب هم استانی‌ها، توانستیم کارنامه درخشانی از خود برجای بگذاریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: از همان ابتدای بیماری کسبه و بازاریان بوشهر بیشترین همکاری را با ستاد مقابله با کرونا داشته‌اند که این روحیه همدلی و همراهی آنها همواره شایسته تقدیر است.

وی با اشاره به تلاش‌ها و خدمات کادر درمان گفت: پرستاران، پزشکان و پرسنل بهداشت و درمان استان بوشهر معنای ایثار و فداکاری را در این ایام به خوبی به تصویر کشیدند و زحمات و فداکاری مدافعان سلامت استان برای همیشه در اذهان عمومی و تاریخ ماندگار شده است.

کشمیری اضافه کرد: مدافعان سلامت استان بوشهر در کنار انجام وظیفه، زمانی که نزدیکان و حتی خانواده بیماران مجبور به ترک آنان بودند از جان خود گذشته و با تمام وجود در کنار مبتلایان به کرونا ایستادند و در تاریخ ماندگار شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: همکاری بین بخشی دستگاه‌های اجرایی و مردم با مدافعان سلامت استان بوشهر برای مقابله، پیشگیری و کنترل کرونا بسیار مؤثر بوده و این مهم تنها از طریق همدلی مردم و مسئولان برای عبور از شرایط فعلی و رسیدن به وضعیت مطلوب امکان پذیر بوده است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha