برگزاری جشنواره سراسری «حرف آورد» ویژه بانوان در بوشهر
کد خبر: 3974968
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳

برگزاری جشنواره سراسری «حرف آورد» ویژه بانوان در بوشهر

کارشناس فرهنگی بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر از اجرای طرح فرهنگی «حرف آورد» ویژه بانوان در شبکه‌های اجتماعی در استان خبر داد.

به گزارش ایکنا از بوشهر، خدیجه گرشاسبی، کارشناس امور فرهنگی بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، امروز 11 خرداد در گفت‌وگو با اصحاب رسانه به ارائه توضیحاتی در خصوص جشنواره حرف‌آورد استان پرداخت و گفت: این جشنواره ویژه بانوان با موضوع تحقق زنجیره تواصی و نشر و بیان خوبی‌ها و تقویت مفاهیم و آموزه‌های ارزشی به‌صورت مجازی در سطح استان در حال برگزاری است.

کارشناس امور فرهنگی بانوان اداره کل تبلیعات استان بوشهر با اشاره به قالب‌های محتوایی این جشنواره، گفت: بانوان شرکت‌کننده در این جشنواره می‌توانند یک اثر ویدئویی در قالب فیلم کوتاه ۱ تا ۳ دقیقه‌ای تهیه و آثار خود را از طریق تلفن همراه خود برای دبیرخانه این جشنواره به آدرس harfavard_bushehr@ در پیام‌رسان‌های ایتا، اینستاگرام و تلگرام ارسال کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره را ۳۱ خرداد بیان کرد و افزود: شرکت‌کنندگان در تمامی سنین و اقشار مختلف می‌توانند آثار خود را به صفحه اینستاگرام جشنواره ارسال کنند که آثار تایید شده در این صفحه قرار می‌گیرند.

گرشاسبی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: جشنواره حرف‌آورد با موضوع امیدآفرینی و در راستای نشر ارزش‌ها، فضیلت‌ها و مقابله با جنگ نرم روانی و تبلیغات دشمن با حضور فعالان و بانوان در عرصه مجازی برگزار می‌شود.

کارشناس امور فرهنگی بانوان اداره کل تبلیعات استان بوشهر با بیان اینکه به منتخبین در استان هدایای اهدا خواهد شد، تصریح کرد: آثار برتر این جشنواره در شهرستان‌ها از سوی کمیته داوری و مشارکت مردمی معرفی شده و به مرحله استانی راه پیدا خواهند کرد و در ادامه نفرات برتر استانی برای  ورود به مرحله کشوری معرفی خواهند شد.

وی تشویق برای مشارکت حداکثری جوانان و بانوان در انتخابات پیش رو و حضور در پای صندوق های رأی را از جمله برنامه‌های این جشواره بیان کرد.

 

انتهای پیام
captcha