حمله تروریستی به مدرسه سیدالشهدا، نشان از مظلومیت شیعیان افغانستان دارد
کد خبر: 3970680
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱

حمله تروریستی به مدرسه سیدالشهدا، نشان از مظلومیت شیعیان افغانستان دارد

مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب(س) بوشهر در واکنش به حمله تروریستی به مدرسه سیدالشهدا(ع) افغانستان، گفت: حمله تروریستی به مدرسه دخترانه سیدالشهدا شیعیان در قلب کابل، نشان از مظلومیت شیعیان افغانستان دارد و یک بار دیگر خوی وحشی‌گری جنایتکاران داعش را پیش از پیش آشکار کرد.

به گزارش خبرگزاری ایکنا از بوشهر، گلچهره نوری‌حقانی، مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب(س) بوشهر به حمله تروریستی مدرسه دخترانه سیدالشهدا(ع) افغانستان واکنش نشان داده و پیامی را صادر کرد، که بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

«وَمَن یَقْتُلْ مُؤْمِنًا مُّتَعَمِّدًا فَجَزَآؤُهُ جَهَنَّمُ خَالِدًا فِیهَا وَغَضِبَ اللّهُ عَلَیْهِ وَلَعَنَهُ وَأَعَدَّ لَهُ عَذَابًا عَظِیمًا»

کسی که مؤمن مسلمانی را عمداً بکشد سزایش جهنمی است که همیشه در آن خواهد بود و خشم و غضب پروردگار بر علیه اوست و خدا او را لعنت می‌‏کند و برای او عذابی عظیم فراهم می‏‌کند.

حمله تروریستی به مدرسه دخترانه سیدالشهدا شیعیان در قلب کابل که روز شنبه ۱۸ اردیبهشت هنگام تعطیلی مدرسه رخ داد و باعث کشته شدن و زخمی شدن حدود دویست نفر دختران بی‌گناه و روزه دار گردید، دل‌های بیدار در سراسر جهان را به در آورد. این حادثه که نشان از مظلومیت شیعیان افغانستان دارد یک بار دیگر خوی وحشی گری جنایتکاران داعش را پیش از پیش آشکار کرد و سکوت حقوق بشر و سازمان ملل در قبال این حادثه نشان داد که که چقدر این سازمان منفعل و مرده می‌باشد.

مدرسه علمیه حضرت زینب سلام الله علیها بوشهر ضمن محکوم کردن این فاجعه و تسلیت به خانواده‌های داغدار شهدا و ملت افغانستان و آرزوی بهبودی بیماران، به دولت افغانستان پیشنهاد می‌کند از سبک مرد میدان سردار حاج قاسم سلیمانی در برخورد با داعشی ها الگو گرفته و با تشکیل بسیج مردمی بدون اتکال به قدرت‌های بیگانه که خود داعش پرور هستند، امنیت مردم مظلوم افغانستان را تامین نماید.

از خداوند می خواهیم به حرمت قرآن کریم و اهل بیت علیهم السلام، شر دشمنان را به خودشان برگرداند و در عذاب الهی گرفتارشان نماید.»

والسلام علی من اتبع الهدی

 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha