عکس | برگزاری جشنواره «بهار قرآن» در دورود
کد خبر: 3971380
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵

عکس | برگزاری جشنواره «بهار قرآن» در دورود

نماینده ولی فقیه در لرستان در جشنواره «بهار قرآن» که با محوریت مسابقات حفظ و قرائت همراه با تلاوت قاریان بین‌المللی و سخنرانی مفسران قرآن کریم در دورود در حال برگزاری است، حضور یافت.

به گزارش ایکنا از لرستان، جشنواره بهار قرآن با همکاری و مشارکت دفتر امام جمعه، نماینده شهرهای دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، فرمانداری، فرماندهی سپاه ناحیه دورود و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دورود از ۲۰ تا ۲۳ اردیبهشت با حضور قاریان بین‌المللی و مفسران قرآنی  در مصلای امام خمینی(ره) شهرستان دورود در حال برگزاری است.

در این جشنواره قاریان بین‌المللی از جمله وحید نظریان، احمد ابولقاسمی، حامد علی‌زاده  حضور داشتند که در این سه شب آیاتی از کلام وحی را قرائت کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد عصر چهارشنبه، ۲۲ اردیبهشت در سفر خود به شهرستان دورود به همراه حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی، امام جمعه شهرستان دورود، در این جشنواره «بهار قرآن» که با محوریت مسابقات حفظ و قرائت همراه با تلاوت قاریان بین‌المللی و سخنرانی مفسران قرآن کریم در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شده است، حضور یافت.

انتهای پیام
captcha