شورای ائتلاف برای انتخابات ریاست جمهوری ستاد مستقل راه‌اندازی می‌کند
کد خبر: 3972320
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳

شورای ائتلاف برای انتخابات ریاست جمهوری ستاد مستقل راه‌اندازی می‌کند

سخنگوی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: راه‌اندازی ستاد مستقل برای انتخابات ریاست جمهوری از اقداماتی است که شورای ائتلاف در دستور کار قرار داده است.

شورای ائتلاف برای انتخابات ریاست جمهوری ستاد مستقل راه‌اندازی می‌کندبه گزارش ایکنا از اردبیل، شهرام محمدی، سخنگوی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی استان اردبیل، ۲۸ اردیبهشت‌ماه، در دیدار با اعضای این شورا اظهار کرد: یکی از برنامه‌ها و طرح‌هایی که از سوی شورای ائتلاف استان عملی شد، دعوت عمومی از یکی از کاندیدا‌های ریاست جمهوری برای ورود به انتخابات بود که این اقدام جریان انقلابی را از پراکندگی خارج کرد.

وی بیان کرد: راه‌اندازی ستاد مستقل برای انتخابات ریاست جمهوری از اقداماتی است که شورای ائتلاف در دستور کار قرار داده و در ستاد‌های دیگری که ایجاد شود، همراهان شورای ائتلاف در آن‌ها حضور می‌یابند تا به هدف مهم ارتقای مشارکت و همفکری در استان دست یابیم.

سخنگوی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی استان اردبیل ادامه داد: یکی از اهداف مهمی که شورای ائتلاف استان در دستور کار قرار داده، برگزاری انتخابات پرشور و باشکوه است که در این زمینه برگزاری مناظرات و نشست‌ها هم می‌تواند نتایج و تأثیرات مضاعف‌تری به دنبال داشته باشد.

محمدی ادامه داد: تصور می‌شود که احزاب و گروه‌های سیاسی در این دوره نقش‌آفرینی بیشتری داشته باشند که بهتر است تا با برنامه‌ها و فعالیت‌های مداوم و منظم حضور حداکثری مردم را رقم بزنند تا مردم بتوانند با برنامه و تصمیم‌گیری صحیح در رأی‌گیری شرکت کنند و انتخابات خوبی در این دوره رقم بخورد.

سخنگوی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: ساختار شورای ائتلاف فقط مربوط به انتخابات نیست، اما در حال حاضر به عنوان یکی از مأموریت‌های مهم این مسئله را در دستور کار قرار داده تا به عنوان یک تشکلی که باید در کنار مردم برای جلب اعتماد نیاز است حضور داشته باشد.

محمدی تصریح کرد: در راستای انتخابات شورا‌های شهر نیز شورای ائتلاف برنامه‌های مهمی در دستور کار قرار داده و با بررسی شخصیت‌های انقلابی در تمامی شهرستان‌ها درصدد است تا فهرست افراد مورد تأیید را نهایی کند.

انتهای پیام
captcha