گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) با بهره‌مندی از فضای مجازی در گلستان
کد خبر: 3972921
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳

گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) با بهره‌مندی از فضای مجازی در گلستان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: با توجه به شرایط مستمر کرونایی که در آن قرار داریم از ظرفیت فضای مجازی برای گرامیداشت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) و شهدای ۱۵ خرداد بهره‌مند خواهیم شد.

ارسالی شنبه//استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای گرامیداشت ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در گلستاناحمد رضا احمدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان به‌مناسبت بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر قیام 15 خرداد 42 در استان گلستان، اظهار کرد: با توجه به شرایط مستمر کرونایی که در آن قرار داریم از ظرفیت فضای مجازی برای سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) و شهدای 15 خرداد استفاده خواهیم کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: امیدواریم با بهبود شرایط کرونا بتوانیم مراسم میدانی و حضوری را برگزار کنیم ولی در صورتی که شیوع ویروس کرونا اجازه برگزاری مراسم به‌صورت حضوری را ندهد قطعا برنامه‌های جایگزینی با بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی در نظر گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه امام(ره) برای پیروزی انقلاب اسلامی پرتلاش بود و امروزه ما امانتدار امام(ره) هستیم و آزمون بزرگی همچون انتخابات را پیشروی خود داریم، افزود:  باید در این شرایط بحرانی نگاه امام(ره) و نهضت او مورد توجه قرار بگیرد و نشست‌های بصیرتی با توجه به تقارن انتخابات با ارتحال ملکوتی امام(ره) ایجاد شود تا مردم را در انتخاب اصلح کمک کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه مسابقه‌ای با محوریت صحیفه نور و وصایای امام(ره) در فضای مجازی در نظر خواهیم گرفت، تصریح کرد: امسال در یک مکان محوری برگزاری مراسم نمادین را در نظر داریم و تلاش خواهیم کرد از طریق صدا و سیما و فضای مجازی این برنامه پوشش رسانه‌ای داده شود.

 

انتهای پیام
captcha