نشست‌های بصیرتی با موضوع نقش تشکل‌های دینی در انتخابات برگزار می‌شود
کد خبر: 3973810
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۶

نشست‌های بصیرتی با موضوع نقش تشکل‌های دینی در انتخابات برگزار می‌شود

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان از برگزاری سلسله نشست‌های بصیرتی تحت عنوان حضور حداکثری و آگاهانه و نقش تشکل‌های دینی در انتخابات، در 16 نقطه استان خوزستان خبر داد.

نشست‌های بصیرتی با موضوع نقش تشکل‌های دینی در انتخابات برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت‌الاسلام احسان فردآقایی، معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: این سلسله جلسات که شامل 16 نشست بصیرتی در سطح استان است، حداکثر طی یک یا دوهفته آینده با حضور استادان مطرح از قم و تهران برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با تأکید بر اهمیت مسئله سرنوشت ساز انتخابات در کشور، افزود: همه ما نسبت به این موضوع آگاه هستیم که انقلاب اسلامی در موقف بسیار حساسی از حیات خویش قرار گرفته و شرایط حال حاضر جمهوری اسلامی تا حدودی مشابه به ایام جنگ احزاب در صدر اسلام است، چرا که دشمنان به خاطر اثرگذاری بر کشور و در رأس آن مسئله انتخابات که از موضوعات مهم و از مؤلفه‌های قدرت نرم جمهوری اسلامی است بنا دارند مردم را از رفتن به پای صندوق های رأی دلسرد کنند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، با اشاره به این فرمایش رهبر معظم انقلاب که «اصل برای من حضور حداکثری مردم در انتخابات است» گفت: ما به عنوان سازمان تبلیغات اسلامی در راستای لبیک به ندای رهبر انقلاب و بدون هیچ موضع گیری و طرفداری از کاندیدای خاصی، صرفا در جهت تقویت حس مشارکت مردم در انتخابات و حضور حداکثری آنهم از نوع آگاهانه آن، رسالت خویش را در این مورد انجام خواهیم داد.

فردآقایی گفت:‌ ظرفیت‌های مردمی وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی از جمله مسئولان هیئات، مداحان و ذاکران و سایر مجموعه‌های فرهنگی و قرآنی، مخاطبین این نشست‌های بصیرت افزا هستند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم هر کدام از اقشار تأثیرگذار در پایان این نشست‌ها نسبت به جامعه مخاطبین خود اقدام به گفتمان سازی در خصوص حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو کرده و به توفیق الهی این آزمون بزرگ را با موفقیت و سربلندی پشت سربگذاریم.

انتهای پیام
captcha