جبهه حقوقدانان انقلابی حقوق بشر آمریکایی را تبیین کنند
کد خبر: 3980623
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰

جبهه حقوقدانان انقلابی حقوق بشر آمریکایی را تبیین کنند

مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه گفت: جبهه حقوقدانان انقلابی وظیفه دارند تا به‌عنوان سفیران حقوقی در جامعه در مسیر تبیین و تحلیل مصادیق حقوق بشر آمریکایی نقش‌آفرین باشند.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، رسول بهرامی‌پور، مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه امروز، هفتم تیرماه در نشست تبیین بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی که با حضور حقوقدانان بسیجی استان کرمانشاه برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیرماه و هفته قوه قضائیه، اظهار کرد: اقدامات ضد حقوق بشری ایادی استکبار با هیچ یک از قوانین بین‌المللی همخوانی ندارد و قابل توجیه نیست.

وی افزود: تاریخ گواهی می‌دهد که استکبار جهانی عزیزانی را از مردم ما گرفته است که هر کدام از آن‌ها در انقلاب شخصیت‌های اثرگذار و ممتازی بودند.

بهرامی‌پور تصریح کرد: جبهه حقوقدانان انقلابی وظیفه دارند تا به‌عنوان سفیران حقوقی در جامعه در مسیر تبیین و تحلیل مصادیق حقوق بشر آمریکایی نقش‌آفرین باشند.

عباس سروری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه نیز در این نشست، گفت: این مراسم با همکاری سازمان بسیج حقوقدانان و در راستای استفاده از ظرفیت‌های حقوقدانان برجسته برای تبیین حقوق بشری آمریکایی در جامعه برگزار شد.

وی با قدردانی از همراهی سازمان بسیج حقوقدانان و سپاه در اجرای برنامه‌های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، بیان کرد: در این هفته برنامه‌های متنوعی اجرا می‌شود.

یادآور می‌شود، در پایان این مراسم تصویر شهید سلیم قنبری، از شهدای استان کرمانشاه که توسط ایادی استکباری به شهادت رسید به‌عنوان شهید شاخص کشوری سازمان بسیج حقوقدانان معرفی شد، توسط مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان به رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و فرمانده سپاه شهرستان کرمانشاه اهدا شد.

انتهای پیام
captcha