رونمایی از یک کتاب کودک در همدان
کد خبر: 3982719
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶
به مناسبت روز ادبیات کودکان و نوجوانان؛

رونمایی از یک کتاب کودک در همدان

مدیر کانون پرورش فکری کودک و نوجوان از رونمایی کتاب عروسکم گم شده امروز در همدان خبر داد.

رونمایی از یک کتاب کودک در همدانبهناز ضرابی‌زاده، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، تصریح کرد: کتاب عروسکم گم شده را برای کودکان بالای هفت سال نوشتم، این کتاب قصه یک دختر بچه‌ای است که عروسکی را در پارک پیدا می‌کند و دلش می‌خواهد که این عروسک برای خودش باشد اما مادرش با راهنمایی‌ تلاش می‌کند به کودک آموزش دهد که هر چیزی را که پیدا می‌کند باید به صاحبش بازگرداند.

وی یادآور شد: هدف از نگارش این کتاب ارائه آموزش‌های تربیتی و اخلاقی به کودکان در قالب قصه است.

ضرابی‌زاده گفت: کتاب عروسکم گم شده نوشته بهناز ضرابی‌زاده که توسط انتشارات کانون پرورش فکری با تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ جلد چاپ شده است امروز رونمایی می‌شود.

وی در ادامه درباره برنامه‌های کانون به مناسبت روز ادبیات اظهار کرد: مسابقه کتابخوانی در دو گروه سنی کودک و نوجوان برگزار می‌شود که در حوزه کودک، کتاب قصه‌های سروته و در حوزه نوجوان کتاب هستی معرفی شده است.

مدیر کانون پرورش فکری کودک و نوجوان همدان از برگزاری برنامه مشترک پنج استان در مقبره مهدی آذریزدی نویسنده کودک و نوجوان در امروز خبر داد و گفت: این برنامه توسط پنج استان یزد، همدان، خوزستان، مازندران و کرمان به صورت زنده و مجازی برگزار می‌شود.

ضرابی‌زاده ادامه داد: در این برنامه از استاد اسدالله شکرانه نویسنده کتاب در حوالی دیروز که در رابطه با مرحوم مهدی آذریزدی است تجلیل می‌شود همچنین بخشی از کنسرت قند و عسل ویژه مرحوم استاد آذریزدی نیز در این برنامه پخش خواهد شد.

انتهای پیام
captcha