راهکارهای ارتقای کیفیت معماری و شهرسازی بررسی می‌شود
کد خبر: 3983491
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴
با رویکرد اسلامی ـ ایرانی؛

راهکارهای ارتقای کیفیت معماری و شهرسازی بررسی می‌شود

جلسه هم‌اندیشی ارتقای کیفیت معماری و شهرسازی در طرح جهش تولید و تأمین مسکن با رویکرد اسلامی ـ ایرانی امروز، 21 تیرماه برگزار می‌شود.

هم‌اندیشی ارتقای کیفیت معماری و شهرسازی برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا، نشست هم‌اندیشی ارتقای کیفیت معماری و شهرسازی در طرح جهش تولید و تأمین مسکن در چارچوب سلسلسه نشست‌های تخصصی تحول در حوزه معماری و شهرسازی با رویکرد اسلامی ـ ایرانی برگزار می‌شود.

این نشست هم‌اندیشی که دبیری آن نیز بر عهده بهزاد عمران‌زاده، مسئول اندیشکده شهر ایرانی ـ اسلامی است، با حضور افشین پروین‌پور، عضو سابق شورای عالی مسکن و عضو تیم طراح طرح ملی مسکن مهر همراه خواهد بود.

همچنین، این نشست با حضور اساتید و مدرسانی همچون عبدالحمید نقره‌کار، مهران علی‌الحسابی، محمدرضا بمانیان، حیدر جهانبخش، حمیدرضا آرامی، مهدی حمزه‌نژاد، سمانه تقدیر و پژوهشگریان و نخبگان جوان معماری و شهرسازی ایرانی ـ اسلامی همچون نسیم اشرافی، مهدی رئیسی، علی فرنام، علی فروزانفر، سلمان نقره‌کار، ریحانه سادات طباطبایی، رامین خورسند و صدیقه معین‌مهر برگزار می‌شود.

این جلسه هم‌اندیشی دوشنبه، 21 تیرماه از ساعت 14:30 برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای مشاهده آن می‌توانند به لینک ورود به جلسه مجازی این نشست به نشانی www.skyroom.online/ch/sadr/jalasat مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha