آثار برتر پژوهشی طلاب لرستان تجلیل می‏‌شود
کد خبر: 3984492
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۸
در اختتامیه جشنواره استانی علامه حلی(ره)؛

آثار برتر پژوهشی طلاب لرستان تجلیل می‏‌شود

از آثار برتر پژوهشی طلاب لرستان در آیین اختتامیه جشنواره استانی علامه حلی(ره) استان لرستان تجلیل می‏‌شود.

آثار برتر پژوهشی طلاب لرستان تجلیل می‏‌شودبه گزارش ایکنا از لرستان، آیین اختتامیه چهارمین جشنواره استانی علامه حلی(ره)، دوشنبه، 28 تیرماه در سالن آمفی‌تئاتر حوزه هنری استان لرستان برگزار و از آثار برتر پژوهشی طلاب این استان تجلیل می‏‌شود.

این مراسم که با مشارکت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و برادران استان لرستان برگزار می‏‌شود با سخنرانی حجت‌ا‌الاسلام‌ والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی ‎فقیه در استان و امام‌جمعه خرم‌آباد همراه است.

حجت‌الاسلام کامران پنام، دبیر جشنواره استانی علامه حلی(ره) لرستان در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به اینکه 457 اثر از خواهران و برادران طلبه لرستان به دبیرخانه چهارمین جشنواره استانی علامه حلی(ره) لرستان ارسال شده است، گفت: از این تعداد 193 اثر بعد از ارزیابی‌های اجمالی، تفصیلی اول و تفصیلی دوم به مرحله کشوری راه یافتند.

وی با بیان اینکه آثار ارسالی به دبیرخانه استانی جشنواره علامه حلی(ره) در قالب کتاب، مقاله، پایان‌نامه، تحقیق پایانی هستند، اظهار کرد: قرار بود اختتامیه جشنواره استانی علامه حلی(ره) 16 خردادماه برگزار شود که زمان برگزاری آن به 28 تیرماه موکول شد.

انتهای پیام
captcha