زوج‌های نابارور البرزی خدمات رایگان دریافت می‌کنند
کد خبر: 3987227
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳

زوج‌های نابارور البرزی خدمات رایگان دریافت می‌کنند

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان البرز و غرب استان تهران از ورود ستاد اجرایی فرمان امام برای درمان ناباروران در البرز خبر داد.

زوج‌های نابارور البرزی خدمات رایگان دریافت می‌کنند

محمد مهدی پورسلیمانی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از ورود ستاد اجرایی فرمان امام برای درمان ناباروران در البرز خبر داد و اظهارکرد: زوج هایی که قادر به تامین مخارج درمان خود به منظور فرزندآوری نیستند(دهک‌های یکم تا پنجم) می‌توانند از طریق سامانه جامع خدمات بنیاد 15 خردادنسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام و از خدمات این بنیاد به منظور درمان خود استفاده کنند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان البرز افزود: با توجه به کاهش نرخ فرزندآوری در کشور و با عنایت به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک و مشارکت همه دستگاهها در جهت افزایش نرخ فرزندآوری، این ستاد مانند سایر فعالیت‌های اجتماعی خود، به این مقوله ورود کرده و امیدواریم بتوانیم در این حوزه منشاء خیر و اثر باشیم.

پورسلیمانی گفت: بنیاد ۱۵ خرداد یکی از مجموعه‌های تابعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) است که در کنار بنیاد برکت و بنیاد احسان در جهت محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به مردم در نقاط محروم مشغول به فعالیت است.

انتهای پیام
captcha