10 هزار ماسک رایگان بین عزاداران حسینی در کردستان توزیع شد
کد خبر: 3991349
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴

10 هزار ماسک رایگان بین عزاداران حسینی در کردستان توزیع شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: به‌منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برنامه‌های عزاداری، ۱۰ هزار ماسک رایگان بین عزاداران حسینی شهرهای کردستان توزیع شد.

حجت‌الاسلام احمد حاتمیان، مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، با تسلیت ایام محرم‌الحرام، اظهار کرد: در راستای اجرای هرچه بهتر برنامه‌های ایام محرم و به‌منظور حفظ سلامت عموم مردم، برنامه‌های عزاداری حسینی در شهرهای استان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی این نهاد در ایام عزادادی امام حسین(ع) اقدامات مؤثری را انجام داده است، افزود: از سوی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان ۱۰ هزار ماسک رایگان بین عزاداران حسینی توزیع‌ شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به فعالیت 610 هیئت مذهبی در استان کردستان، بیان کرد: این هیئت‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح حسینیه‌ها، مساجد، مدارس، هیئت‌ها و یا فضای باز به عزاداری می‌پردازند.

وی از راه‌اندازی آشپزخانه هیئت مذهبی در کردستان خبر داد و گفت: پخت شبانه ۳۵۰ پرس غذای گرم تا پایان دهه اول محرم توسط این آشپزخانه در سنندج انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام حاتمیان در پایان یادآور شد: توزیع غذای گرم و بسته‌های معیشتی بین نیازمندان به همت هیئت‌های مذهبی و با همکاری خیرین در دهه اول محرم در سایر شهرهای استان کردستان انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha