ثبت‌نام ۳۹ کردستانی در طرح «ساماندهی داوران مسابقات قرآن»
کد خبر: 3992466
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹

ثبت‌نام ۳۹ کردستانی در طرح «ساماندهی داوران مسابقات قرآن»

رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان از ثبت‌نام ۳۹ کردستانی در دومین دوره طرح «ساماندهی داوران مسابقات قرآن» خبر داد و گفت: ثبت‌نام دومین دوره این طرح قرآنی در اداره اوقاف و امور خیریه استان و از بین داوران قرآنی استان انجام شد.

خلیل همتی، رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، به برگزاری دومین دوره طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن اشاره و اظهار کرد: در این دوره تلاش شده است تا نقاط ضعف دوره اول از بین برود. بر همین اساس فراخوان طرح به‌صورت عمومی اعلام نشد و براساس شاخص‌های تعیین شده سازمان اوقاف و امور خیریه ثبت‌نام انجام شده است.

وی افزود: دومین دوره طرح «ساماندهی داوران مسابقات قرآن» با تغییرات جزئی در نحوه اجرای آزمون‌ها در شش‌ماهه دوم سال برگزار می‌شود.

رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان بیان کرد: در دوره دوم افرادی که به هر طریقی امکان حضور در دوره اول را نداشته‌اند یا در این فاصله، شرایط حضور در دوره را پیدا کرده‌اند و یا در دوره اول با موفقیت، آزمون‌ها را سپری نکرده‌اند، می‌توانند در دوره دوم حضور یابند.

وی از ثبت‌نام 39 نفر کردستانی در دومین دوره طرح «ساماندهی داوران مسابقات قرآن» خبر داد و گفت: ثبت‌نام دومین دوره این طرح قرآنی در اداره اوقاف و امور خیریه استان و از بین داوران قرآنی استان انجام شد.

همتی با اشاره به برگزاری آزمون ورودی برای شرکت‌کنندگان جدید افزود: داوران قرآنی شهرستان‌های سنندج، مریوان، بانه، سقز، بیجار و قروه در دومین دوره طرح «ساماندهی داوران مسابقات قرآن» ثبت‌نام کرده‌اند.

وی در پایان یادآور شد: با توجه شیوع ویروس کرونا و به منظور بهره‌مندی شرکت‌کنندگان از حضور اساتید کشوری این دوره نیز به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha