بیانیه دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در فلسطین به مناسبت حادثه امروز در سرزمین‌های اشغالی
کد خبر: 3995636
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹

بیانیه دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در فلسطین به مناسبت حادثه امروز در سرزمین‌های اشغالی

زیاد نخاله با تبریک حادثه امروز که طی آن شش رزمنده زندانی در رژیم صهیونیستی با وجود تدابیر امنیتی کامل موفق به فرار از زندان جلبوع شدند، از ملت قهرمان فلسطین به ویژه در کرانه باختری خواست تا تمام تلاش خود را برای محافظت از این فرزندان قهرمان خود به عمل آورند.

 به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اینترنتی جنبش جهاد اسلامی، بیانیه دبیرکل این جنبش به شرح زیر است:

الحمد لله رب العالمين، والصلاة والسلام على سيدنا ونبينا محمد وعلى آله وصحبه ومن والاه إلى يوم الدين.

 امروز روز شادی بزرگ و روزی جدید در تاریخ مبارزه مردم فلسطین است.

امروز گردان آزادی، گردان حماسه جلیل با بر باد دادن تمام تدابیر امنیتی صهیونیست‌ها، توانست از زندان به آزادی راه یافته و روزی عزیز را برای ملت ما به ارمغان آورد.

آن‌ها تندیس آزادی هستند که می‌آیند، نوید پیروزی را به مردم ما می‌دهند و درهای آزادی را می‌کوبند و هیبت امنیتی صهیونیست‌ها را به تمام معنا در هم می‌شکنند.

شش نفر از رزمندگان قهرمان ما نبرد را با تمام توان و قدرت به قلب دشمن کشاندند و با رخنه کردن در تدابیر امنیتی اندیشیده شده، چون مجاهدان امروز غزه عمل کردند.

امروز بر ملت شجاع فلسطین در کرانه باختری واجب است که از مجاهدان دلیری محافظت کنند که آزادی تن و روح را برای ما به ارمغان آورده‌اند.

نمی‌خواهیم گفته شود که کسی نیروهای اشغالگر را در تعقیب آن‌ها یاری کرده است.

امروز وظیفه به عنوان یک ملت مجاهد و مقاوم از فرزندان خود محافظت کنیم که سحرگاه امروز آزادی خود را سیاه‌چال‌ها و جلادهای دشمن بازستاندند.

این داستان ملتی است که فرونمی‌شکند، تسلیم نمی‌شود و می‌داند چه می‌خواهد. هنگامی که عزم و اراده در پیش گرفته شود، پیروزی نیز در پی آن می‌آید و آن هنگام که اراده پیش رود، ناامیدی کاهش می‌گیرد.

این سرزمین پرحماسه و کرانه باختری دلیر است که ما آن را می‌شناسیم، فرزندان دلیر خود را در بر می‌گیرد.

امروز، روز ملت بزرگ فلسطین است. در این لحظات، من فقط می‌توانم به برادرانم که آزادی خود را از دشمن بازستانده‌اند، تبریک و تهنیت بگویم، آن‌ها به ما آموختند که اگر اراده و صبر داشته باشیم، هر چیزی در زندگی ما ممکن است و شکست دشمن از همیشه نزدیک‌تر است.

والحمد لله رب العالمين.

انتهای پیام
captcha