بچه‌های کار به «کن - پامنار» رسیدند
کد خبر: 3998724
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
سیروس همتی به ایکنا خبر داد؛

بچه‌های کار به «کن - پامنار» رسیدند

«کن - پامنار» فیلمنامه‌ای به قلم سیروس همتی درباره کودکان کار است که اشکان درویشی به زودی آن را جلوی دوربین خواهد برد.

سیروس همتی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌و‌گو با ایکنا بیان کرد: «کن – پامنار» عنوان فیلمنامه‌ای  است که طرح آن به من پیشنهاد شد و من فیلمنامه آن را به نگارش درآوردم. این سناریو را قرار است اشکان درویشی اوایل مهر جلوی دوربین برد. در این فیلم با پرداختن به کودکان کار تلاش کردم ادای دینی به آنها داشته باشم.

وی افزود: برای اینکه بتوانم نگاهی صحیح به کودکان کار داشته باشم، پیرامون آنها تحقیقات میدانی بسیاری انجام دادم. بچه‌های کار یکی از آسیب‌های درد‌آور هر جامعه‌ای است که برای هر فردی درک آن درد‌آور است، برای همین آرزو می‌کنم روزی فرا رسد که هیچ کودکی چنین وضعیتی نداشته باشد.

همتی در پاسخ به این سوال که آیا خود نیز در این فیلم به عنوان بازیگر حضور خواهد داشت، گفت: هیچگاه در فیلمنامه‌های که نوشتم تلاش نکردم در کار به عنوان بازیگر حضور داشته باشم، البته اگر کارگردان خود چنین خواسته‌ای داشت با آن مخالفتی نمی‌کردم، اما هیچگاه اجباری در کار نبوده است. البته اکثر بازیگران این فیلم کودک هستند.

همتی تاکید کرد: «کن – پامنار» در تهران جلوی دوربین خواهد رفت و به زودی برای آن درخواست پروانه ساخت خواهد شد.

مجری طرح فیلم سینمایی «کن- پامنار» موسسه نقطه عطف سینما تئاتر با مدیریت شهرام اسدزاده است. موسسه خیریه فرشته‌های بهشتی نیز در تولید این فیلم همکاری می‌کند و قرار است درآمد حاصل از بلیت‌فروشی را در اختیار نیازمندان قرار بدهد.

برخی از عوامل «کن-پامنار» که تاکنون حضورشان در این پروژه سینمایی قطعی شده است عبارتند از؛ مشاور پروژه: فریبا کوثری، مشاور کارگردان: شاهد احمدلو، مشاور فیلمنامه: پیمان عباسی، نویسنده: سیروس همتی، مجری طرح و مدیر تولید: شهرام اسدزاده و مشاور رسانه‌ای: سید حسین رسولی.

انتهای پیام
captcha