کارگاه تخصصی تجوید قرآن در کرمانشاه برگزار می‌شود
کد خبر: 4003704
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳

کارگاه تخصصی تجوید قرآن در کرمانشاه برگزار می‌شود

کارگاه تخصصی تجوید قرآن کریم روز‌های ۲۰ و ۲۱ مهرماه در ستاد حفظ مؤسسه قرآنی میراث ماندگار کرمانشاه برگزار می‌شود.

ساحل سهیلی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری کارگاه تخصصی تجوید قرآن کریم در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: این کارگاه ویژه راه‌یافتگان مرحله کشوری چهل‌وچهارمین دوره مسابقات قرآن کریم برگزار خواهد شد.

وی افزود: این کارگاه تخصصی با حضور محمدرضا پورزرگری از اساتید و قاریان بین‌المللی قرآن کریم برگزار می‌شود.

سهیلی تصریح کرد: در این کارگاه بیش از ۳۰ نفر از قاریان و شرکت‌کنندگان در مسابقات قرآنی اوقاف در دو گروه بانوان و آقایان حضور دارند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف کرمانشاه گفت: در این کارگاه آموزشی ضمن انتقال تجربیات، قاریان شرکت‌کننده با تلاوت آیات قرآن در حضور استاد پورزرگری با نقاط قوت و ضعف تلاوت خود آشنا می‌شوند.

وی هدف از برپایی این دوره آموزشی را آمادگی قراء برای شرکت در مسابقات کشوری اعلام کرد و افزود: امیدواریم تا با برگزاری کارگاه‌های تخصصی از این دست در استان که با هدف ارتقاء سطح توانمندی قراء برگزار می‌شود، متسابقین راه یافته به این دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم از کرمانشاه بتوانند با آمادگی کامل به کسب رتبه‌های برتر دست یابند.

سهیلی در پایان با اعلام زمان برگزاری این کارگاه‌ها، افزود: این کارگاه تخصصی ویژه بانوان و آقایان در روز‌های ۲۰ و ۲۱ مهرماه جاری در ستاد حفظ مؤسسه قرآنی میراث ماندگار کرمانشاه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha