انسجام و همدلی مردم و اجزای حاکمیت در خراسان شمالی موجب سربلندی استان در سطح ملی است
کد خبر: 4008676
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴

انسجام و همدلی مردم و اجزای حاکمیت در خراسان شمالی موجب سربلندی استان در سطح ملی است

استاندار خراسان شمالی گفت: استان در هیچ موردی برای نظام دغدغه‌ای نداشته است و علت آن انسجام و همدلی مردم و اجزای حاکمیت در استان بوده است.

محمد علی شجاعی، استاندار خراسان شمالیبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، محمد علی شجاعی، استاندار خراسان شمالی،  ششم آبان ماه، در آیین تکریم و معارفه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار که در محل سالن شهدای دولت برگزار شد، افزود: مسیر استان به گونه‌ای طراحی شده که خروجی آن همدلی، وفاق ملی و سربلندی مردم است. 

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با تأکید براینکه نظام شاه‌راه اصلی را برای مسئولان و مردم مشخص کرده است، تصریح کرد: برای خدمت به مردم نباید جناح‌های سیاسی و افکار شخصی در اولویت قرار گیرد و سه هزار شهید استان مسیر را برای مسئولان و مردم استان مشخص کرده و نباید مانعی برای پیشرفت استان باشیم.

شجاعی با تقدیر از عملکرد اعضای شورای تامین استان، گفت: امیدواریم در سایه همین وفاق و انسجام ، شاهد همکاری‌های بیشتر این شورا با معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری و تحقق هر چه بیشتر توسعه استان باشیم . 

وی افزود: اگر بپذیریم کشور همیشه مورد تهاجم است اما خروجی آن سربلندی و سرافرازی ‌مردم است زیرا خدمات ارزشمندی برای این مردم از سوی خدمت‌گزاران به نظام انجام شده است. 

شجاعی ضمن قدردانی از زحمات معاون سابق سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار تصریح کرد: احمد برادران در طول خدمتگزاری خود امور را عاقلانه و توام با صبر شکیبایی دنبال کرد و خروجی تمام این تصمیمات داشتن استانی سفید و بدون حاشیه در سطح کشور بود. 

گفتنی است در این آیین از زحمات احمد برادران تقدیر و روح اله حسین پور به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی معرفی شد.

 

 

انتهای پیام
captcha