ترسیم افق آینده کشور با تأسی از شهدای دانش‌آموز
کد خبر: 4009965
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
امام جمعه گناوه بیان کرد:

ترسیم افق آینده کشور با تأسی از شهدای دانش‌آموز

امام جمعه گناوه با اشاره به لزوم سرمایه گذاری بر جوانان و نوجوانان این مرز و بوم گفت: نوجوانان و جوانان آینده سازانی هستند که افق آینده کشور را ترسیم خواهند کرد و هر چه سرمایه‌گذاری در این زمینه انجام شود هزینه نیست بلکه منفعت است.

به گزارش ایکنا از بوشهر، حجت‌الاسلام سید عبدالهادی رکنی‌حسینی امام جمعه گناوه امروز 11 آبان‌ماه با حضور در آئین گرامیداشت پدافند غیرعامل که در مدرسه فرزانگان گناوه برگزار شد، گفت: دشمن همواره درصدد ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی است و امروزه با به کارگیری فضای سایبری و به‌طور غیرمسلحانه دشمنی خود را ادامه می‌دهد و با تکیه این تکنولوژی در صدد اختلال در زندگی مردم کشور و جدا کردن مردم از حاکمیت و ایجاد نارضایتی در جامعه است.

رکنی‌حسینی با اشاره به اهداف دشمن بیان کرد: دشمنان به اهدافی که زندگی مردم بیشتر به آن وابسته است حمله می‌کنند، مانند حمله سایبری روزهای گذشته به زیرساخت‌های سوخت و توزیع بنزین که برای ساعاتی در زندگی مردم اختلال ایجاد کرد.

وی ضمن تقدیر از هوشیاری مردم و واکنش صحیح و به موقع مسئولان در مواجهه با حمله سایبری دشمنان افزود: هوشیاری و درک مردم، عملکرد به موقع و اطلاع رسانی صدا و سیما و همکاری مسئولان و در رأس آنها رئیس جمهور با حضور مستقیم در صحنه همه این عوامل باعث شکست دشمن در این حمله شد.

امام جمعه گناوه با تاکید بر اهمیت پدافند غیرعامل یادآور شد: زیرساخت‌های کشور باید از استحکام لازم برخوردار باشد و هر چه زیربناهای کشور مهندسی‌تر و بروزتر ساخته شود حمله دشمن کمترین اثرگذاری را خواهد داشت.

رکنی‌حسینی با گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و یوم الله ۱۳ آبان گفت: نوجوانان و جوانان آینده سازانی هستند که افق آینده کشور را ترسیم خواهند کرد و هر چه سرمایه‌گذاری در این زمینه انجام شود هزینه نیست بلکه منفعت است.

وی نسل جوان و نوجوان را هدف اصلی حملات دشمنان دانست و ادامه داد: امروز حمله دشمن نسل جوان و نوجوان را هدف قرار داده است و دانش آموزان ایران اسلامی باید به شهدای دانش آموزی که برای کشور عزت و افتخار آفریدند تأسی و الگو برداری کنند و با تاسی به شهدا این حمله‌ها را با شکست روبرو کنند.

انتهای پیام
captcha