تمام گروه‌های سنی به تولید محتوای دیجیتال نیاز دارند
کد خبر: 4010828
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱

تمام گروه‌های سنی به تولید محتوای دیجیتال نیاز دارند

استاندار فارس با بیان اینکه تمام گروه‌های سنی و تخصصی به بحث تولید محتوای دیجیتال نیازمند هستند، گفت: در جامعه کنونی ما گروه‌های سنی مختلف از کودکان تا میانسالان در فضای مجازی فعالیت‌های متنوعی دارند و همین مسئله نشان می‌دهد باید بر اساس نیاز هر گروه سنی محتوای مناسب مجازی وجود داشته باشد.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس امروز، 14 آبان در مراسم اختتامیه سومین رویداد تولید محتوای دیجتیال بسیج این استان که به همت سازمان فضای مجازی سپاه فجر در کارخانه نوآوری شیراز برگزار شد، از تلاش‌های انجام شده در این حوزه ابراز خرسندی کرد و گفت: تلاش‌های جوانان در حوزه‌های مختلف بیانگر آینده‌ای روشن برای ایران اسلامی است.

وی با یادآوری فرمایشات رهبر معظم انقلاب که فرمودند در کنار ریزش‌های اندک، رویش‌های فراوانی در این انقلاب وجود دارد، به ضرورت تولید محتوای دیجیتال در دنیای امروز اشاره کرد و گفت: تمام گروه‌های سنی و تخصصی به بحث تولید محتوای دیجیتال نیازمند هستند.

ایمانیه اظهار کرد: در جامعه کنونی ما گروه‌های سنی مختلف از کودکان تا میانسالان در فضای مجازی فعالیت‌های متنوعی دارند و همین مسئله نشان می‌دهد باید بر اساس نیاز هر گروه سنی محتوای مناسب مجازی وجود داشته باشد.

 استاندار فارس تأکید کرد: تولید محتوای دیجیتال و ایجاد شرایط مناسب در فضای مجازی برای گروه های سنی مختلف از ظرافت های ویژه ای برخوردار است که باید توسط دست اندرکاران این حوزه مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در استان فارس گروه‌های تخصصی نیاز جدی به تولید محتوای دیجیتال دارند، گفت: در گفتگوهای اخیری که با صنعتگران، هنرمندان، دانشگاهیان، فرهنگیان و... داشته‌ام نیز دریافته ام که این کمبود به روشنی احساس می‌شود.

 ایمانیه از فعالان عرصه تولید محتوای دیجیتال در بسیج استان خواست مشکلات موجود در گروه‌های مختلف سنی و تخصصی و راهکارهای رفع این مشکلات را بررسی کنند و همچنین ارتقای کشور در حوزه‌های مختلف را مدنظر قرار دهند؛ چرا که این ارتقا سبب افزایش عظمت و اقتدار مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد شد‌.

 استاندار فارس با ذکر این نکته که تمام دستگاه‌ها به تولید محتوای دیجیتال نیاز دارند، گفت: متأسفانه در سازمان ‌ای ما نوعی خشکی و سختی برای تغییرات وجود دارد که وظیفه رفع این مشکل به عهده ما مسئولان است تا راه را برای ورود شما و کار و تلاش و جهاد در جهت ارتقا کشور هموار کنیم.

انتهای پیام
captcha