پایان سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در فارس/ تجلیل از جهاددانشگاهی
کد خبر: 4010832
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸

پایان سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در فارس/ تجلیل از جهاددانشگاهی

مراسم اختتامیه سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان فارس با معرفی گروه‌های برگزیده و همچنین تقدیر از دستگاه‌های همکاری در شیراز برگزار شد.

سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، جهاددانشگاهیبه گزارش ایکنا از فارس، مراسم اختتامیه سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان فارس امروز، 14 آبان‌ماه در کارخانه نوآوری شیراز برگزار شد.

این مراسم با حضور آیت‌الله دژکام، نماینده رهبر معظم انقلاب در استان فارس، ایمانیه استاندار فارس، سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران ارشد استان فارس در شیراز برگزار شد که در آن از برگزیدگان جشنواره، هیئت داوران و دستگاه‌های حامی این رویداد به‌ویژه رئیس  پارک فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی استان فارس تجلیل به عمل آمد.

محمد صحت، رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس، در این مراسم گفت: همزمان با سراسر کشور سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان فارس طی روزهای ۱۲ تا ۱۴ آبان‌ماه در محل کارخانه نوآوری شیراز برگزار شد.

وی با یادآوری فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای تولید محتوای دیجیتال و فعالیت در فضای مجازی گفت: رهبر معظم انقلاب اخیراً در سخنانی بر ضرورت تولید محتوا و پرداختن به آن در فضای مجازی تأکید داشتند و فرمودند که افراد بسیاری در جامعه هستند که متخصص در این کار هستند و می‌توان از ظرفیت آنان استفاده کرد به همین دلیل با استفاده از اجرای چنین برنامه‌هایی به دنبال تحقق منویات معظم‌له هستیم.

صحت بیان کرد: قریب 200 شرکت‌کننده در این رویداد طی دو روز به صورت شبانه‌روزی با یکدیگر به رقابت پرداختند که امروز از گروه‌های برگزیده تجلیل به عمل خواهد آمد. ضمن اینکه گروه‌های اول هر رشته هم به مرحله کشوری این رویداد که در هفته بسیج برگزار خواهد شد، راه خواهند یافت.

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس یادآور شد: این رویداد در بخش‌های بازی‌های تلفن همراه، نرم‌افزارهای تلفن همراه و پویانمایی شامل موشن گرافیک، کمیک موشن کات اوت دو بعدی و استاپ موشن برگزار شد.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف مهم این رویداد شناسایی استعدادها در زمینه تولید محتوای دیجیتال است، گفت: به گروه‌های برگزیده مرحله کشوری رویداد علاوه بر جوایز در نظر گرفته پشتیبانی‌های مالی برای تجاری‌سازی محصولات آن‌ها اعطا می‌شود.

صحت با اشاره به جوایز در نظر گرفته شده برای این رویداد گفت: در مرحله استانی رویداد جایزه تیم نخست ۷ میلیون تومان در هر رشته، تیم دوم ۵ میلیون تومان و تیم سوم ۲ میلیون تومان است که امروز تقدیم برگزیدگان می‌شود.

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس در پایان ضمن قدردانی از دستگاه‌های همکار در اجرای این رویداد گفت: پارک فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی استان فارس، اداره ارشاد، شهرداری شیراز، معاونت فرهنگی شهرداری شیراز و کارخانه نوآوری شیراز در اجرای این برنامه ما را یاری دادند.

بنا بر این گزارش، پایان‌بخش این مراسم نیز معرفی و تجلیل از گروه‌های برگزیده سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج بود که در این راستا از جهاددانشگاهی فارس نیز به دلیل همکاری در اجرای این برنامه تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم در رشته نرم‌افزار، گروه چکاد با سرگروهی میلاد کریمی، مدرن فا با سرگروهی شایان سلیمانی و شهرآنلاین با سرگروهی امیر فرهادی به عنوان نفرات برتر معرفی شدند، همچنین در رشته بازی‌های موبایلی، رتبه اول، به گروه کمپ بازی با سرگروهی احمدرضا قربان، رتبه دوم به گروه امیر هادی به سرگروهی سید هادی مرتضوی تعلق گرفت و پژوهشگران خلاق به سرگروهی مریم قوهستانی قابل تقدیر شد و در نهایت در رشته پویانمایی، گروه رضوان به سرگروهی خوشه‌چین، گروه یزدان به سرگروهی هدیه یزدان و گروه شهید فخری زاده به سرگروهی محمد فخری حائز رتبه اول تا سوم شدند.

برای مشاهده گزارش تصویری مراسم اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام
captcha