کلام علامه مصباح‌یزدی، جذاب و گیرا بود
کد خبر: 4011129
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۸
آیت‌الله علوی گرگانی:

کلام علامه مصباح‌یزدی، جذاب و گیرا بود

یکی از مراجع تقلید شیعه گفت: آیت‌الله مصباح‌یزدی بیانی جذاب داشتند و جداً کلام ایشان مؤثر و گیرا بود، واقعاً از نبود ایشان و از اینکه از فیض و علم ایشان بی‌بهره شده‌ایم، متأثر و متأسف هستیم.

آیت الله العظمی علوی گرگانی

به گزارش خبرنگار ایکنا، آیت‌الله سیدمحمدعلی علوی‌گرگانی از مراجع تقلید شیعه، شامگاه شنبه در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت علامه محمدتقی مصباح‌یزدی، ضمن ابراز خرسندی اظهارکرد: آشنایی من با ایشان به اوایل ورود به شهر قم و حضور در مدرسه علمیه خان برمی‌گردد. ایشان در آن زمان به دنبال حجره برای تحصیل بودند و بنده برای مدتی ایشان را به حجره خودم دعوت کردم و میهمان بنده بودند و این برای من افتخاری است که مدتی در خدمت ایشان بودم.

استاد برجسته حوزه‌علمیه بیان کرد: آیت‌الله مصباح‌یزدی خدمات گسترده‌ای داشتند. تربیت شاگردان، تأسیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی‌(ره) و همچنین تألیفات گسترده بخشی از این خدمات بود. الحمدالله امروز این خدمات ذخیره‌الهی برای مردم و دین شده است.

آیت‌الله علوی‌گرگانی افزود: ایشان بیانی جذاب داشتند و جداً کلام ایشان مؤثر و گیرا بود و واقعاً از نبود ایشان و از اینکه از فیض و علم ایشان بی‌بهره شدیم، متأثر و متأسف هستیم. ایشان لحظه‌ای آرام نمی‌گرفتند و شب و روز برای علم دین و آموزش شاگردان بیشتر تلاش می‌کردند و ای‌کاش ایشان بیشتر در بین ما بودند تا از برکات و علم آن فقید پارسا فیض و بهره می‌بردیم.

ایشان از آیت‌الله مصباح‌یزدی به عنوان علامه ذوالفنون یاد کرد و گفت: شما به عنوان خانواده ایشان باید به خاطر نسبت داشتن با چنین مردی افتخار کنید. بنده دعاگوی شما هستم و سلام بنده را به خانواده محترم ایشان برسانید.

انتهای پیام
captcha