برگزاری مسابقات شتابدهی کسب و کار‌های خلاق شهری در اردبیل
کد خبر: 4011787
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶

برگزاری مسابقات شتابدهی کسب و کار‌های خلاق شهری در اردبیل

مدرس دانشگاه علمی کاربردی اردبیل، از برگزاری مسابقات شتابدهی کسب و کار‌های خلاق در معماری شهری، به همت مرکز علمی کاربردی شهرداری اردبیل خبر داد.

برگزاری رویداد مسابقات شتابدهی کسب و کار‌های خلاق شهری در اردبیلشاهرخ شهابی، مدرس دانشگاه و کارشناس کسب و کار و کارآفرینی اردبیل، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، از برگزاری رویداد مسابقات شتابدهی کسب و کار‌های خلاق در معماری شهری، به همت مرکز علمی کاربردی شهرداری اردبیل خبر داد و اظهار کرد: اهداف و محور‌های این رویداد استارت‌آپی شامل کسب و کار‌های معماری و شهرسازی مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات، باز آفرینی شهری با تاکید بر هویت و فرهنگ، الگو‌ها و بازار‌های نو آورانه معماری و شهرسازی، معماری و گردشگری پایدار، درآمد پایدار شهری و ... است.

شهابی بیان کرد: در این رویداد که با هدف کارآفرینی برگزار می‌شود، ایده‌های برتر به سمت درآمدزایی، اشتغال‌زایی، حمایت و معرفی به مرکز رشد پارک علم و فناوری هدایت خواهند شد.

مدرس کسب و کار و کارآفرینی با اشاره به اینکه خلاقیت و نوآوری هر فرد می‌تواند یک برند و کارآفرینی را معرفی و رقم زند، خاطر نشان کرد: برای خلاقیت توجه به ظرفیت، نیاز و توان شخصی، شهری، استانی، منطقه‌ای و کشوری نیز بسیار تأثیرگذار است.

وی بر ضرورت توجه به مدل کسب و کار اشاره کرد و گفت: هنگامی که یک کسب و کار به مشتریان خدماترسانی می‌کند، نه تنها باید به نیاز اساسی مشتری بلکه رضایت مشتری نیز توجه شود.

شهابی ادامه داد: علاقه مندان می‌توانند آثار خود را تا دوم آذرماه سال جاری، به نشانی http://uastartup.uast.ac.ir/fa/form/۵۰۱/shahrdari_ardebil ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۴۵۳۳۸۳۳۶۸۷ تماس حاصل فرمایند.

گفتنی است؛ این رویداد خلاق کارآفرینی در هفتم آذرماه، سال‌جاری، ساعت ۱۰ صبح در سایت http://elmikarbordi.ardabilcity.ir، مرکز علمی کاربردی شهرداری اردبیل، برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha