هفتمین جشنواره فیلم کوتاه دانش‌آموزی در فارس پایان یافت
کد خبر: 4013106
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲

هفتمین جشنواره فیلم کوتاه دانش‌آموزی در فارس پایان یافت

هفتمین جشنواره فیلم کوتاه دانش‌آموزی مدرسه در موضوعات مختلف از جمله موضوعات مهرورزی و خود امدادی در استان فارس به کار خود پایان داد.

جشنواره فیلم کوتاه دانش‌آموزی، استان فارس، جمعیت هلال احمربه گزارش ایکنا از فارس، مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره فیلم کوتاه دانش‌آموزی مدرسه استان فارس به همت معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر فارس امروز، 23 آبان‌ماه در شیراز برگزار شد.

سیدحسین درویشی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس در این مراسم، برنامه‌های فرهنگی جمعیت هلال احمر را یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های این جمعیت معرفی کرد و گفت: فعالیت‌های فرهنگی در قالب سازمان جوانان و در برنامه‌های متنوع این سازمان در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه از جوانان جمعیت هلال احمر فارس به منظور فعالیت مطلوب در بحث پیشگری از کرونا و اجرای برنامه‌های ابلاغی سازمان جوانان در این خصوص تقدیر کرد.

در ادامه این برنامه غلامحسین تجلی، معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان فارس بیان کرد: امسال هفتمین جشنواره فیلم کوتاه مدرسه در دو بخش‌ اصلی شامل آثاری در قالب داستان، انیمیشن، مستند، علمی، آموزشی، نماهنگ، ویدیوبلاگ و تیزر تبلیغاتی (با تاکید بر برند ایرانی) و بخش‌ جانبی جشنواره شامل فیلمنامه‌نویسی و اقلام تبلیغاتی فیلم (پوستر، عکس و تیزر) برگزار شده و در بخش ویژه هلال‌احمر با موضوعات مهرورزی و خود امدادی نسبت‌ به فراخوان و جذب آثار دانش‌آموزان از سراسر کشور اقدام که با حضور چشمگیر و استقبال کم نظیر اعضاء کانون‌های دانش‌آموزی مواجه شده است.

وی تصریح کرد: این جشنواره با هدف کشف استعدادهای هنری دانش‌آموزان سراسر کشور، ایجاد زمینه برای بروز استعدادها و تربیت نیروهای خلاق در این زمینه از سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را آغاز کرده است.

یادآور می‌شود، در پایان این مراسم از برگزیدگان جشنواره هفتم با اهدای لوح سپاس و هدیه تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha