بریتانیا حامی دائم و مستمر ظالم علیه مظلوم است
کد خبر: 4014946
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲

بریتانیا حامی دائم و مستمر ظالم علیه مظلوم است

جنبش عصائب اهل الحق عراق ضمن محکومیت اقدام بریتانیا در قرار دادن نام حماس در فهرست تروریستی، این عمل را در حمایت بی‌قید و شرط لندن از رژیم صهیونیستی و انگلیس را حامی دائم و مستمر ظالم علیه مظلوم توصیف کرد.

به گزارش ايكنا به نقل از کتابات، جنبش عصائب اهل الحق در بیانیه‌ای با تأکید بر «حمایت مطلق بریتانیا از رژیم صهیونیستی»، این اقدام را بیانگر پشتیبانی کامل انگلیس از شهرک‌سازی‌های غیر قانونی صهیونیست‌ها در خاک فلسطین دانست.

در این بیانیه آمده است: اقدام بریتانیا در قرار دادن حماس در فهرست گروه‌های تروریستی، کاملاً با تاریخ سیاه این کشور در حمایت از منافع رژیم غاصب صهیونیستی بعد از جنایت بیانیه «بالفور» مطابقت دارد؛ بیانیه‌ای که برای کاشتن غده‌ای سرطانی در پیکر امت ما صادر شد.

این جنبش، بریتانیا را «حامی دائم و مستمر ظالم علیه مظلوم» و «پشتیبان مطلق شهرک‌سازی صهیونیستی» توصیف کرد.

عصائب اهل الحق همچنین با «نوکر» توصیف کردن آمریکا و بریتانیا برای اسرائیل، این اقدام را نشانه «عجز آنها در برابر پیروزی‌های رو به گسترش مقاومت» خواند.

روز جمعه، پریتی پاتل، وزیر کشور بریتانیا اعلام کرد که اقداماتی را برای ممنوع کردن کل جنبش حماس در بریتانیا به عنوان یک «سازمان تروریستی» انجام داده است. این اقدام انگلیس با استقبال اشغالگران اسرائیلی همراه بوده است.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) و جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌‌های جداگانه تصمیم انگلیس مبنی بر قرار دادن نام جنبش حماس در لیست تروریسم را محکوم کردند.

انتهای پیام
captcha