ارسال ۴۵۰ اثر به نخستین جشنواره «مرد میدان» در مازندران
کد خبر: 4018185
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵

ارسال ۴۵۰ اثر به نخستین جشنواره «مرد میدان» در مازندران

دبیر اجرایی نخستین جشنواره «مرد میدان» در مازندران، از ارسال ۴۵۰ اثر به نخستین جشنواره «مرد میدان» در مازندران خبر داد.

گلی کهنسال کلکناری دبیر اجرایی نخستین جشنواره مرد میدان به گزارش ایکنا از مازندران، گلی کهنسال کلکناری، دبیر اجرایی نخستین جشنواره «مرد میدان» امروز 13 آذرماه در نشست خبری، گفت: این جشنواره با موضوع ثبت خاطرات پیشکسوتان جهاد و مقاومت دفاع مقدس توسط فرزندان و نوادگان پیشکسوتان جهاد و مقاومت دفاع مقدس در استان برگزار شد.

وی تعداد آثر رسیده به دبیرخانه این جشنواره را 450 اثر اعلام کرد و افزود: آثار ارسالی در قالب‌هایی همچون؛ فیلم کوتاه، فایل صوتی، عکس، خاطره و دلنوشته به این جشنوار ارسال شد.

کلکناری با بیان اینکه این جشنواره به همت ستاد چهل‌ویکمین سال بزرگداشت دفاع مقدس و مقاومت مازندران، برگزار شد، تصریح کرد: این جشنواره پس از ابلاغ سیاست‌ها و اهداف خود، در سطح ادارت، دستگاه‌ها، موسسات فرهنگی، تشکلات مردمی فراخوان و پوستر آن منتشر شد که مورد استقبال مردم نیز واقع شد.

وی با بیان اینکه، پس از بررسی‌های لازم بر اساس مقررات جشنواره و داوری، ۲۰ اثر در بخش‌های مختلف پذیرفته شد، افزود: از برگزیدگان در مراسم اختتامیه ۲۵ آذر تقدیر به عمل می‌آید.

کهنسال کلکناری با عنوان اینکه آثار برگزیده برای رقابت در مرحله کشوری ارسال خواهد شد، گفت: این مراسم ۱۳ دی سالروز شهادت سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha