اختتامیه مرحله استانی مسابقات مناظره دانشجویان کردستانی برگزار می‌شود
کد خبر: 4019015
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴

اختتامیه مرحله استانی مسابقات مناظره دانشجویان کردستانی برگزار می‌شود

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان کردستان از برگزاری مرحله نهایی و مراسم اختتامیه مرحله استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان امروز، 16 آذرماه در کردستان خبر داد.

مجید آوج معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان

مجید آوج، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان با حضور ۱۱ تیم از دانشگاه‌های مختلف سطح استان کردستان برگزار شد که از این تعداد شش تیم موفق به حضور در مرحله دوم مسابقات مناظره دانشجویی استان کردستان شدند.

وی با اشاره به اینکه در این مرحله تیم‌های دانشجویان دانشگاه‌های کردستان، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشکده فنی یزدان‌پناه با هم به رقابت ‌پرداختند، افزود: در نهایت در این مرحله دو تیم هینا و ئاشتی هر دو از دانشگاه کردستان به مرحله فینال راه یافتند.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان کردستان بیان کرد: در مرحله فینال این دو تیم یاد شده در گزاره «دولت باید قیمت اقلام اساسی را تعیین کند» در قالب مخالف و موافق با هم به رقابت می‌پردازند.

وی از برگزاری مسابقه فینال و مراسم اختتامیه مرحله استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان امروز، 16 آذرماه در کردستان خبر داد و افزود: آدرس لینک سامانه مجازی مسابقات https://amjad.jde.ir/kd بوده است و شرکت کنندگان با رمز عبور 1234 می‌توانند از این مسابقات بازدید کنند.

آوج در پایان یادآور شد: تیم برگزیده مرحله فینال دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان کردستانی به مرحله کشوری این دوره از رقابت‌ها راه خواهد یافت.

انتهای پیام
captcha